На факультеті фізичного виховання зазвичай проводяться спортивні змагання, наукові конференції, але не так часто трапляється, що студенти демонструють свої таланти (не спортивні) на європейському рівні. Мабуть, даремно.
На факультеті фізичного виховання зазвичай проводяться спортивні змагання, наукові конференції, але не так часто трапляється, що студенти демонструють свої таланти (не спортивні) на європейському рівні. Мабуть, даремно.
Під час карантину студенти та викладачі факультету фізичного виховання активно співпрацюють у дистанційному режимі. Ефективність освітнього процесу забезпечується завдяки різноманіттю новітніх онлайн-технологій. Опанування студентами навчальних курсів здійснюється, ґрунтуючись на гнучкості та досяжності навчання для кожного.
Проте підготовка студентів факультету фізичного виховання має свої особливості: крім теоретичного змісту предметної галузі, ми маємо опанувати принципи освоєння рухових дій та розвитку рухових (фізичних) якостей. Тому студенти та викладачі продовжують тренування в режимі онлайн. Також особливо важливим завданням є підтримання чинних результатів на стабільному рівні та вдосконалення фізичних якостей студента.
Якось склалося, що ми, студенти 4-го курсу факультету спеціальної освіти, не дуже ретельно занурювались в особливості дистанційного навчання, адже ніхто з нас не очікував, що ера відхилення від сучасного формату опанування фаховими дисциплінами настане так швидко, а дистанційно навчатися в умовах складної епідеміологічної ситуації в країні, на жаль, залишиться єдиним можливим для нас варіантом продовжити здобувати освіту у виші.
Для когось карантин став жахливою несподіванкою, а для нас, викладачів і студентів університету, – територією нових можливостей. А освітній процес, що розпочинався у звичних умовах, мав підпорядкуватися цим реаліям, зберігаючи свою основну спрямованість. Специфіка навчальних дисциплін значною мірою впливає на організацію дистанційного навчання. Особливо, коли це вимагає від студентів не тільки наявності засобів комунікації, доступу до мережі Інтернет, лептопу тощо. А якщо необхідне щось більш специфічне?
А у нас знову чудова новина! Студентка педагогічного факультету Кочнєва Софія посіла ІІ місце у конкурсі творчих робіт «Погляд молоді» в межах реалізації Міжнародного наукового проекту «Євроінтеграція в освіті, науці і культурі».
Вітаємо Софію та її наукового керівника – кандидата педагогічних наук, Сабіну Айдинівну Іванчук! Зичимо натхнення на подальші перемоги!
Сторінка 169 із 611