Перша зустріч зі здобувачами другого (магістерського) рівня спеціальності 035 філологія

З ініціативи гаранта освітньо-професійної програми «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))» другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія, к.філол.н., доцента В. В. Роман відбулася онлайн-зустріч викладачів освітньо-професійної програми та здобувачів 1 курсу другого (магістерського ) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання. Здобувачі були ознайомлені з освітньо-професійною програмою «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), метою, структурою, змістом та освітніми компонентами. Також було студенти були проінформовані про особливості написання кваліфікаційної (магістерської) роботи, терміни її підготовки та захисту. Були представлені вибіркові блоки фахового компоненту ОП. Учасники зустрічі провели цікаву та змістовну дискусію щодо змісту та структури програми та висловили свої пропозиції щодо її вдосконалення. Студенти мали можливість поставити питання та висловили побажання плідної співпраці щодо організації та проведення подальших спільних зустрічей.

Тренінг-семінар «Соціально-психологічний портрет потерпілих від насильства й осіб, що здійснюють насильство»

28 вересня 2021 року на кафедрі психології факультету гуманітарної та економічної освіти ДДПУ відбувся тренінг-семінар "Насильство як соціально-психологічна проблема. Соціально-психологічний портрет потерпілих від насильства й осіб, що здійснюють насильство" . Організували даний захід в. о. завідуюча кафедри психології Мелоян А. Е. спільно з головою ГО "Точка рівноваги", стейкголдером освітньої програми Психологія здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти Гаражею М. В. та провели в рамках дисципліни "Психологія сім'ї". Навчальний процес триває дистанційно, але нашими головними цілями є підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні практичні задачі професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення наукових та проектних досліджень або здійснення інновацій, які характеризуються невизначеністю умов і вимог, та здійснення професійної діяльності з урахуванням загальнолюдських цінностей та норм професійної етики психолога. До роботи були залучені здобувачі спеціальності 053 Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти першого року навчання та викладачі кафедри.

Зустріч зі здобувачами 3-4 курсів факультету спеціальної освіти за темою: «Граючись-навчаємося»

Ігрова діяльність – провідна для дошкільного віку, особливо для дітей із порушеннями мовлення. У рамках співпраці зі стейкхолдерами, на базі КЗ «Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 2 «Альонушка» Слов’янської міської ради Донецької області 21 вересня доцентом кафедри логопедії та спеціальної психології Кордонець В. В. було організовано захід-зустріч зі здобувачами 3-4 курсів факультету спеціальної освіти за темою: «Граючись-навчаємося».

Вчитель логопед вищої категорії, вчитель-методист Ткаченко Тетяна Вікторівна ознайомила студентів із особливостями підбору та проведення ігор для дітей із ООП з метою реалізації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі. Дошкільнята продемонстрували набуті знання та навички під час веселих ігор: «Впізнай, хто», «Чарівна доріжка», «Музичний поїзд», «Співоча руханка», «Бізіборд» та ін.. У процесі ігрової взаємодії Тетяною Вікторівною були враховані вікові особливості дитини, процеси сприймання і засвоєння інформації, потреби й цінності,  закономірності поведінки й комунікації кожної дитини окремо та у групі в цілому. Разом із тим, завдяки педагогічній майстерності та креативності вихователів Катерини Володимирівни та Галини Леонідівни, було вдало та цікаво поєднано ігрову та навчальну діяльність.

Дошкільнята захопливо грали, виконували доручення вихователів і, навіть, навчали дівчат-студентів, як правильно виконувати такі складні, але такі цікаві дії. Здобувачі із задоволенням поринули у чарівний світ гри, у якому зовсім скоро їм необхідно буде самостійно реалізовувати власні фахові компетентності в процесі практичної підготовки в якості логопеда дошкільного закладу.

Щиро дякуємо нашим стейкхолдерам за цікавий і повчальний захід, який надихає та спрямовує здобувачів на розвиток особистих професійних здібностей задля реалізації практичного аспекту діяльності фахівця зі спеціальної освіти.

Свято Дошкілля об’єднує!

Викладачі кафедри дошкільної освіти привітали стейкхолдерів та колективи дитячих садочків зі святом Дошкілля. Заклади дошкільної освіти № 1 «Зірочка», № 3 «Ромашка», № 55 «Лелека» м. Словʼянськ, № 31 «Мир» м. Костянтинівка та № 60 «Журавлик» м. Краматорськ отримали подяки від кафедри, святковий випуск газети «Мудрість виховання» та приємні сюрпризи.

Участь стейкхолдерів у засіданні робочої групи підготовки здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

22.09.2021 року відбулась робоча зустріч групи забезпечення спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) у складі: професор Бондаренко В.І. (гарант ОП Середня освіта (Трудове навчання та технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти, доцент Вовк Н.В. гарант ОП Середня освіта (Трудове навчання та технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, Бутиріна М.В. – доцент кафедри теорії і практики технологічної та професійної освіти. До обговорення результатів вступної кампанії та реалізації оновленої освітньої програми в новому навчальному році були запрошені стейкхолдери: Погорєлов Анатолій Іванович – директор Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13, Слов’янської міської ради, Ніколаєнко Олег Валентинович – директор Комунального закладу «Станція юних техніків», м. Слов’янськ Донецької області, Крайня Зоя Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №12, Слов’янської міської ради.

За результатами вступної кампанії окреслили основні недоліки профорієнтаційної роботи за минулий рік та намітили напрямки подальшої співпраці в плані заохочення випускників закладів загальної середньої освіти стати здобувачами нашої спеціальності. Проаналізували тематику дисциплін широкого та фахового вибору, які обрали здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти з оновленого плану для формування індивідуальної траєкторії.

За підсумками засідання затвердили оновлений план роботи зі стейкхолдерами на 2021-2022 навчальний рік.