Зустріч зі стейкхолдерами щодо обговорення ОПП "Педагогіка вищої школи"
- Опубліковано: Субота, 30 січня 2021, 20:11
29 січня 2021 року відбулося онлайн-засідання робочої групи, відповідальної за створення та оновлення освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки на факультеті гуманітарної та економічної освіти ДДПУ. Гарант ОПП завідувач кафедри педагогіки вищої школи, д.пед.н., проф. Топольник Я.В., декан факультету ГЕО д.пед.н., проф. Саяпіна С.А., зовнішні стейкхолдери: в.о.ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ) к.пед.н., доц. Бурцева Ю.О., директор Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Гусейнов С.Н., завідувач відділення Слов’янського енергобудівного технікуму, фахівець-практик Турка В.М., викладач-методист Комунального закладу «Покровський педагогічний коледж», представник роботодавця, випускниця спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (2019 р.) Мацокіна Н.Г. та здобувач 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки за ОПП «Педагогіка вищої школи» Смоляр Є.Д. обговорювали проєкт освітньо-професійної програми.
Гарант звернула увагу учасників засідання, що метою ОПП є опанування магістрами освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» загальними та фаховими компетентностями сучасного викладача, достатніми для продукування нових ідей для вирішення комплексних проблем у професійно-педагогічній, інноваційній діяльності освітнього закладу в галузі 01 Освіта/Педагогіка, а також примноження інтелектуального, творчого і духовного потенціалу особистості, задоволення потреб здобувачів у професійному розвитку, аксіологічних прагнень.
Під час обговорення учасники відмітили, що ОПП включає вибіркові освітні компоненти, представлені для можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача, що відображено у 3-х вибіркових блоках: «Тьюторські технології», «Основи андрагогіки», «Позашкільна освіта»; та передбачає професійно-практичну, педагогічну та психологічну підготовку здобувачів до професійної діяльності.
Стейкхолдери висловили спільну думку щодо підсилення практико-орієнтованої складової навчального плану ОПП «Педагогіка вищої школи», а також посилення уваги до формування готовності майбутніх викладачів розв’язувати актуальні проблеми освітнього менеджменту та освітньої практики.
Здобувачем Смоляр Є.Д. було внесено пропозицію щодо перенесення написання і захисту курсової роботи з освітньої компоненти «Педагогіка вищої школи» на наступний семестр, після завершення вивчення та складання екзамену за відповідною навчальною дисципліною, з метою реалізації необхідності поглибленого вивчення конкретної наукової проблеми та якісного самостійного наукового пошуку, розвитку умінь аналізувати опрацьовані джерела інформації, формулювати висновки на основі проведених досліджень.
Учасники засідання відмітили важливість проведення постійних засідань щодо обговорення освітньо-професійної програми та висловили побажання до подальшої плідної співпраці.
https://ddpu.edu.ua/cc/index.php/stakeholers.html?start=735#sigProId67cd4afd56