Підсумки роботи зі стейкхолдерами за січень-червень 2021 р. по кафедрі спеціальної педагогіки та інклюзії

25.06.2021р. відбулася заключна зустріч зі стейкхолдерами, на якій було підведено підсумки проведеної роботи за період січень-червень 2021р. згідно з планом роботи кафедри. Були присутні: завідувачка кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії проф. Татьянчикова І.В., доц.  Кузнецова Т.Г., директорка спеціальної школи  І-ІІІ ступенів № 23 Ушкалова Н.В.; Заслужена вчителька України, вчителька-методист спеціальної школи  І-ІІІ ступенів № 23 Козлова О.В.; завідувачка  Комунального  закладу  «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 16 «Рушничок» Слов’янської міської ради Свідлова  Т.Є.; вихователь-методист, вчитель-дефектолог Комунального  закладу  «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу № 16 «Рушничок» Слов’янської міської ради  Горобець І.В. 

Було  звернено увагу на результати обговорення освітньої програми бакалаврського рівня вищої освіти зі спеціальності 016 Спеціальна освіта: враховано внесені стейкхолдерами пропозиції щодо покращення якості вищої освіти на факультеті спеціальної освіти, що відображено в освітній програмі, а саме: збільшення годин на практичне опрацювання кожної дисципліни, збільшення годин на проходження педагогічної практики здобувачів, розроблення змісту навчальних дисциплін з урахуванням сучасних положень Нової концепції спеціальної освіти, акцентування на інклюзивній формі навчання дітей з особливими потребами. Було визначено наявність у програмі ґрунтовної характеристики інтегральних, загальних та фахових компетентностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня. Аналіз  програмних результатів навчання дає підстави виявити їх взаємозв’язок і чітку відповідність визначеним компетентностям. Роботу зі стейкхолдерами здійснено відповідно з планом, у межах якого було проведено:  опитування (анкетування) роботодавців щодо ключових питань освітньої діяльності на факультеті спеціальної освіти; залучення стейкхолдерів до освітнього процесу кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії; проведення сумісної з викладачами підсумкової конференції з педагогічної практики на 3 курсі денної форми навчання; проведення сумісних науково-практичних і науково-методичних семінарів; проведення сумісної науково-практичної конференції; підготовка і публікація матеріалів у кафедральну монографію тощо.

Було обговорено план роботи зі стейкхолдерами на наступний, 2021-2022 навчальний рік, перспективи покращення навчального процесу на факультеті спеціальної освіти в межах удосконалення освітньої програми 016 – Спеціальна педагогіка. Було також передано в дар школі № 23 нової спеціальної літератури: публікацій викладачів кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії, у тому числі й зі стейкхолдерами.