Зустріч зі стейкхолдерами: спілкування, аналіз, пошук рішень, документація

23.03.2021 р. відбулася зустріч зі стейкхолдерами ОПП «Філософія». Під час робочої зустрічі обговорювали зміни до навчальних планів та програм, цілі освітньої програми та програмні результати навчання з урахуванням потреб роботодавців, здобувачів вищої освіти, викладачів, стейкхолдерів тощо. Освітня програма «Філософія» є акредитованою програмою, яка функціонує та здійснює професійну підготовку викладачів філософських та правових дисциплін не один рік поспіль, її ефективність та актуальність підтверджена позитивною оцінкою здобувачів, стейкхолдерів та роботодавців.

Використання інноваційних логопедичних технологій в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами

Згідно плану роботи зі стейкхолдерами з освітньої програми «Спеціальна освіта» для другого (магістерського) рівня вищої освіти в оn-line-режимі було проведено практичне заняття для студентів денної форми навчання із залученням зовнішнього стейкхолдера Пушкар Наталії Борисівни – директора КЗ «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради, з дисципліни «Логопедична діагностика та корекція системних порушень мовлення» за темою «Використання інноваційних логопедичних технологій в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами».

Практичні аспекти супроводу. Семінар-тренінг на тему «Втрата і горювання»

10 березня 2021 року об 9.00 в оn-line-режимі відбувся психологічний семінар-тренінг «Втрата і горювання. Практичні аспекти супроводу». Організатори семінару – доцент кафедри психології Логвінова Діана Валеріївна, практичний психолог ЗОШ №7 м. Дружківки – Кортяк Наталією Володимирівною.

У роботі семінару взяло участь 25 студентів спеціальності 053 Психологія, 6 викладачів кафедри психології. Також на зустрічі виступала завідувачка центру практичної психології і соціальної роботи в Управлінні освіти Бахмутської міської ради – Головко Вікторія Анатоліївна, яка є стейкхолдером освітньої (освітньо-професійної) програми «Психологія» першого (бакалаврського) рівня спеціальності 053 Психологія. Вона висловила позитивний відгук й запросила, у свою чергу, студентів і викладачів на психологічний фестиваль, що відбудеться у квітні в Бахмутському центрі практичної і соціальної роботи. Студентам і викладачам кафедри психології дуже сподобалася така форма взаємодії, ними була висловлена подяка та сподівання на подальшу взаємодію із фахівцями практичної психології.

Співпраця зі стейкхолдерами кафедри ТМОФВІР 12 березня 2021

На кафедрі ТМОФВіР здійснюється робота відносно пунктів І.1,І.2, згідно плану роботи кафедри ТМОФВ і Р на 2020-2021н.р. Кафедра працює з стейкхолдерами та окремими роботодавцями список яких формалізований у вигляді попереднього звіту та відповідних пунктів ОП спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура). Була проведена робота з стейкхолдерами (директорами шкіл м. Слов’янська, та району) у межах роботи по удосконаленню ОП та РП спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) Колісник Г.В. в.о. директора ДЦТК, Авєрін А.І. ЗОШ №11, Єфремов В.М. ЗОШ №4, Смоляр М.І. Билбасівська ЗОШ робота з якими була найбільш плідною в плані залучення випускників спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) до роботи у закладах освіти.

Стейкхолдери озвучили основні проблеми з якими вони зіштовхнулись під час роботи у межах карантинних обмежень та реформи системи середньої освіти в Україні:

  1. Нова Українська школа передбачає спеціалізоване викладання окремих предметів включаючи предмет «фізична культура» починаючи із початкової школи. Випускники факультету фізичного виховання ДДПУ не готові працювати з дітьми, оскільки їхня підготовка зосереджується в основному на роботі із дорослою аудиторією. Тому рекомендовано включати в програми викладання освітніх дисциплін окремі теми пов’язані із викладанням фізичної культури в початковій школі (Авєрін А.І.)
  2. Дистанційне викладання вимагає засоби які відносяться до візуальної культури зокрема створення не тільки презентацій але і відео презентацій. Випускники факультету фізичного виховання ДДПУ не можуть створити привабливий візуальний образ і тому потребують додаткових спеціальних знань для його створення.
  3. Стейкхолдери рекомендують викладачам кафедри створити на основі роботи студентів цикл відеороликів, який відповідає основним віхам шкільної програми із фізичного виховання, оскільки наявний на просторах інтернету подібний матеріал не може бути використаний на заняттях в новій українській школі.

Про хід та підготовку регіонального конкурсу "Шевченківські читання 2021"

02.02.2021 в межах Міжнародного конкурсу присвяченого творчості Т.Г. Шевченка відбулася дистанційна зустріч організаторів Тендітної Надії Миколаївни (доцента кафедри української мови та літератури) і Ляшова  Назара Миколайовича (доцента кафедри української мови та літератури) та стейкхолдерів освітніх програм "Середня освіта (Українська мова і література)" другого (магістерського) рівня Сисюк Наталією Іванівною (заступником директора з НВР Словʼянської ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів) і Матюшиною Людмилою Володимирівною (заступником директора Словʼянського педагогічного ліцею з навчально-виховної роботи), щодо якісного та неупередженого оцінювання виступу школярів та здобувачів ДВНЗ «ДДПУ».