Обговорення результатів анкетування стейкхолдерів на засіданні кафедри Обліку і аудиту

25.02.2021 року було проведено чергове засідання кафедри обліку і аудиту, на якому обговорювалися питання вдосконалення освітніх програм «Облік і оподаткування» (перший рівень вищої освіти, другий рівень вищої освіти) за результатами аналізу результатів анкетування стейкхолдерів. Було внесено пропозиції щодо підсилення здатності здобувачами застосовувати та формувати інформаційну підтримку управління підприємством з використанням сучасного інструментарію, а також збільшення практичної підготовки здобувачів. Кафедрою заплановано подальші заходи зі стейкхолдерами.

Засідання кафедри теорії і практики початкової освіти зі стейкхолдерами

04 березня 2021 року відбулось засідання кафедри теорії і практики початкової освіти зі стейкхолдерами – здобувачкою магістерського рівня вищої світи спеціальності 013 Початкова освіта Ганною Величко і завідувачкою методичним кабінетом при відділі освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради Мариною Головань.
Офлайн і онлайн (засобами платформи Zoom) обговорювалися питання вдосконалення освітньої програми 013 Початкова освіта бакалаврського і магістерського рівнів. Було внесено пропозиції щодо оновлення переліку вибіркових дисциплін з урахуванням сучасних тенденцій підготовки вчителів початкової школи і заплановано подальші заходи зі стейкхолдерами.

Опитування (анкетування) роботодавців щодо ключових понять підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Спеціальна освіта»

25 лютого 2021 року, згідно з планом роботи із роботодавцями (зовнішніми стейкхолдерами), було проведено опитування (анкетування) роботодавців щодо ключових понять підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта.

Опитування здійснювалося за допомогою спеціально розроблених анкет і проходило у Слов’янській спеціальній школі № 23 офлайн. Необхідно було висловити свою думку за основними питаннями:

−  чинники, які найбільш впливають на ефективність професійної

    діяльності фахівця;

−  рівень підготовки студентів-випускників;

−  якість підготовки студентів за певними критеріями;

−  зацікавленість у прийомі на роботу випускників факультету

    спеціальної освіти;

−  оцінювання освітньої програми за запропонованими критеріями;

−  коментарі та побажання.

Опитування стейкхолдерів Миколаївської спеціальної школи № 7, Слов’янського дошкільного навчального закладу компенсуючого типу № 16 «Рушничок», Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями проводилося в режимі онлайн.

Засідання кафедри прикладної психології спільно зі стейкхолдерами у лютому місяці

4 лютого 2021 року відбулося планове засідання кафедри прикладної психології спільно зі стейкхолдерами в ході якого були розглянуті нагальні питання.

Одним з основних питань було обговорення результатів анкетування серед студентів, випускників та стейкхолдерів щодо освітніх програм університету. Завідувач кафедри, кандидат психологічних наук, професор Мелоян А.Е. розповіла присутнім про результати анкетування. В цілому оцінки спеціальності 053 Психологія за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти є задовільними. Стейкхолдер Гаража М.В. зауважила, що виникали певні труднощі під час анкетування, але завідувач кафедри Мелоян А.Е. інформувала та допомогала в їх вирішенні.

До питань порядку денного в рамках співпраці зі стейкхолдером Кайоткіною Т.А., було включено питання розгляду та затвердження членами кафедри Авторської програми за темою «Реалізація особистісного потенціалу підлітків». Авторами програми є Гармаш Н.О. - практичний психолог ЦППСР управління освіти Костянтинівської міської ради та Рубан А.М. - практичний психолог ЗЗСО № 13 Костянтинівської міської ради. Тетяна Адамівна розповіла, що дана програма направлена на формування адекватної самооцінки і сприйняття себе як суб'єкта соціальних контактів, розвиток ставлення до оточуючих як суб'єкта міжособистісних відносин, позитивного само сприйняття. Програма сприяє особистісному зростанню та самовизначенню особистості дитини, а саме, формування соціально – комунікативної компетентності, позитивної емоційної сфери.

Після детального розгляду, викладачі кафедри надали свої рекомендації щодо поліпшення змістового наповнення та зауважили, що програма є актуальною й може бути рекомендована для використання практичними психологами закладів загальної середньої освіти.

Семінар на тему: «Психологічне та психічне здоров’я особистості»

18 лютого 2021 р. відбувся семінар «Психологічне та психічне здоров’я особистості». Організатори заходу − доцент кафедри психології Сергєєва І.В. та доцент кафедри педагогіки вищої школи Фатальчук С.Д.

Мета заходу: проаналізувати наукові підходи до проблеми психологічного та психічного здоров’я та обговорити дані емпіричних досліджень з метою залучення уваги до питань профілактики захворювань і підвищення якості життя.

Семінар відбувся у форматі онлайн за допомогою месенджера Zoom за викладачів кафедр психології та педагогіки вищої школи, запрошених фахівців, стекйхолдера освітньої програми 053 «Психологія» Бурковського Костянтина Сергійовича та студентів. Всього в заході прийняло участь 29 осіб.

Запрошений лікар-психіатр КНП «Обласна клінічна психіатрична лікарня» (м.  Словянськ) Костюченков О.С., координатор мобільної бригади психічного здоров`я Ярцева Т.В., президент громадської організації «Відкрита асоціація психологів-практиків «Трансформація» Ромашко Ю.М.

Доповіді та виступи викликали активний інтерес учасників семінару. У запитаннях та коментарях лунало розуміння значущості обговорюваної проблеми та практична зацікавленість у знаннях та відповідних навичках.