Обговорення створення умов для адаптації навчального процесу для студентів і учнів ЗОШ, які перебувають за кордоном

31 січня 2023 року відбулася зустріч гаранта ОП «Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька))» спеціальності 014 СО (Мова і література (англійська, німецька)) першого (бакалаврського) освітньо-квалілфікаційного рівня Пампури С. Ю. зі стейкголдерами Братерською Т. О. (заступником директора з виховноi роботи Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №19 Слов’янської міської ради Донецької області), Бурковською О. Й. (канд. філологічних наук, доцентом кафедри мовних та гуманітарних дисциплін Донецького національного медичного університету), Інденко Н. О. (учителем ангійської мови 1 категорії Слов’янського опорного ЗЗСО). Зустрічі передували бесіди зі студентами та учнями загальноосвітніх шкіл про особливості і труднощі навчання, пов'язані з російською агресією. Було виявлено, що діти, які вимушено проживають за кордоном, мають виконувати вимоги до переселенців, встановлені у цих державах. Відвідування мовних курсів, навчання в освітніх закладах цих держав унеможливлює відвідування онлайн-занять в українських навчальних закладах. Групою забезпечення ОП було обговорено цю проблему та вироблено пропозиції щодо вдосконалення забезпечення навчання та здійснення контролю успішності за допомогою використання дистанційних платформ, які використовуються у навчальних закладах, а також забезпечення доступу до усіх прграмних забезепечень (e-mail, Viber, Telegram та інші).

Обговорення результатів опитування по кафедрі германської та слов’янської філології

30 січня 2023 на кафедрі германської та слов’янської філології відбулася зустріч за участі гаранта та членів робочої групи зі спеціальності 035 Філологія, викладачів кафедри, здобувачів другого (магістерського) рівня вищої, стейкголдера О. О. Балабан, к. філол. н., доцент кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова (м. Київ).
На зустрічі обговорили результати опитування, яке проводилось із використанням програмного забезпечення GOOGLE FORMS, шляхом анонімного онлайн анкетування 27.12.2022 року
Анкетування показало, що питання залучення фахівців-практиків залишається не зовсім вирішеним. З огляду на складну ситуацію необхідно активізувати пошук і залучення таких фахівців (професіоналів-практиків, у тому числі стейкголдерів, работодавців, а також носіїв англійської та німецької мов) хоча б в дистанційному форматі і на постійній основі для співпраці на ОП 035 Філологія.
Взагалі здобувачі задоволені навичками, набутими під час проходження практичної підготовки, проте деякі з них вважають їх недостатніми. Після обговорення результатів анкетування з викладачами, які працюють на освітньо-професійній програмі «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))» другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія, розроблено комплекс заходів щодо поліпшення ситуації.
Окремо було сказано про активну участь студентів в науково-тематичних конференціях по спеціальності, підтверджених своїми тезами чи статтями. Окрему увагу на зустрічі було приділено питанню академічної доброчесності та нормативним документам, що врегульовують механізми забезпечення академічної доброчесності та протидії академічному плагіату.

Обговорення результатів атестації та опитування здобувачів ОП «Середня освіта (Фізична культура)»

31 січня відбулось розширене засідання кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації. Запрошені стейкхолдери: тренер збірної команди України з пауерліфтингу серед спортсменів з вадами зору (голова атестаційної комісії) Позднухов О.В., заслужений тренер України з пауерліфтингу серед спортсменів з вадами зору, вчитель фізичної культури Слов’янської спеціальної школи №23 Котляров І.М., голова студентського самоврядування факультету фізичного виховання ДДПУ Орєшкін А., випускники ОП «Середня освіта (Фізична культура)» Гончарова О., Заболоцьких П.
Під час відеозустрічі обговорено результати атестації та опитування випускників ОП «Середня освіта (Фізична культура)» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Стейкхолдери запропонували активніше залучати до освітнього процесу фахівців-практиків та роботодавців (проведення лекційних та практичних занять із фахових дисциплін, керування практичною підготовкою, науковими дослідженнями здобувачів тощо), розширювати можливості отримання неформальної освіти та підвищення кваліфікації здобувачів та викладачів, ураховуючи сучасні тенденції щодо підготовки вчителів фізичної культури.

Атестація здобувачів ОП «Середня освіта (Фізична культура)» другого (магістерського) рівня вищої освіти

21 та 28 грудня 2022 р. відбулась атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної та заочної форм навчання ОП «Середня освіта (Фізична культура)». Головою атестаційної комісії запрошено стейкхолдера – заслуженого тренера України, вчителя фізичної культури вищої категорії Олексія Володимировича Позднухова.
Всі студенти вийшли на зв’язок та успішно склали комплексний кваліфікаційний екзамен. У рамках обговорення результатів атестації відмічено, що під час підготовки науково-дослідного творчого завдання студентами проводились дослідження сумісно з фахівцями-практиками, результатом чого є публікації та виступи на науково-практичних конференціях. У цілому магістри отримали належну підготовку для якісного виконання своїх професійних обов’язків у закладах освіти.

Ступенева освіта – запорука успішної кар’єри

Згідно плану зустрічей кафедри дошкільної освіти зі стейкхолдерами 31.01.2023 відбулася зустріч з керівниками та педагогами педагогічних коледжів щодо обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Стейкхолдери Гусак Наталія Володимирівна – завідувачка відділення початкової освіти КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж», Мащєнко Ніна Борисівна – завідувачка заочного відділення дошкільної освіти КЗ «Бахмутський педагогічний фаховий коледж» та Тємнікова Інна Миколаївна – завідувач відділення дошкільної освіти та музичного мистецтва Дніпровський фаховий педагогічний коледж комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія непереривної освіти» закцентували увагу, що прописані в програмі компетентності та професійні результати навчання відповідають сучасним вимогам щодо підготовки майбутніх педагогів.