Участь стейкхолдерів в атестації здобувачів другого (магістерського) РВО ОП «Середня освіта (Фізична культура)»

Наприкінці грудня 2023р. відбулася атестація здобувачів другого (магістерського) РВО денної та заочної форм навчання ОП «Середня освіта (Фізична культура)». Голова комісії, заслужений тренер України, тренер збірної команди України з пауерліфтингу спортсменів з вадами зору Олексій Володимирович Позднухов відзначив актуальність тематики досліджень здобувачів, апробацію результатів досліджень на конференціях, публікації у збірках наукових праць, фахових виданнях.
Рецензували кваліфікаційні роботи: директор Билбасівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Слов’янської міської ради Донецької області Л.А. Мелешко; директор Іллінівського опорного закладу середньої загальної освіти з поглибленим вивченням іноземних мов Іллінівської сільської ради Краматорського району Донецької області С.І. Бурдун; директор Олексієво-Дружківської спеціальної школи №13 Донецької обласної ради Л.В. Колесник; заступник директора з НВР Слов’янської ЗОШ I-III ступенів №1 Слов’янської міської ради Донецької області О.Б. Гнилицька; начальник відділу сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Слов’янської ВЦА О.М. Міщенко.
Стейкхолдери проаналізували особливості новизни досліджень здобувачів, методичних рекомендацій, які магістранти розробляли під час своїх досліджень, можливість впровадження результатів дослідження в освітній процес ЗЗСО на уроках фізичної культури та у позаурочний час, а саме: тренінгів, комплексів вправ, тренувальних занять, методик оздоровлення тощо.
Під час обговорення кваліфікаційних робіт магістрантів було зазначено важливість досліджень у напрямках оздоровлення школярів на уроках фізичної культури, рекомендовано поглиблювати вивчення особливостей фізичного виховання дітей у Новій українській школі, враховуючи тенденції євроінтеграції, національно-патріотичного виховання молоді, використання сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій, фандрайзингу.
Дякуємо нашим стейкхолдерам за участь у підвищенні якості підготовки здобувачів!

Робота атестаційної комісії спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти

28-29 грудня 2023 року на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)».
Роботу атестаційної комісії відкрили словами привітання перший проректор університету, докторка педагогічних наук, професорка Ольга Георгіївна Набока, стейкхолдери ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)»: Наталія Володимирівна Гусак – завідувачка відділення спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання і технології), викладачка спеціальних дисциплін Комунального закладу «Покровський педагогічний фаховий коледж», кандидатка педагогічних наук, випускниця ДВНЗ «ДДПУ» спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання); Євген Олександрович Клейно – викладач Торецького професійного ліцею військово-цивільної адміністрації м. Торецьк, Донецької області, кандидат педагогічних наук, випускник ДВНЗ ДДПУ спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології); Ірина Олександрівна Ковтун – здобувачка 4 курсу ОП «Середня освіта» бакалаврського рівня вищої освіти, ДВНЗ «ДДПУ».
Комісія у складі: голова комісії – доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи Євген Юрійович Пліско; члени комісії: завідувач кафедри теорії і практики технологічної та професійної освіти, доктор педагогічних наук, професор Володимир Іванович Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор Володимир Васильович Стешенко, кандидатка педагогічних наук, доцентка Надія Валентинівна Вовк та доктор філософії, доцент Михайло Григорович Погорєлов.
Магістранти засвідчили високий рівень професійно-практичної, педагогічної та психологічної підготовки здобувачів до професійної діяльності в закладах середньої освіти. Випускникам присвоєно професійну кваліфікацію «магістр середньої освіти (Трудове навчання та технології). Вчитель трудового навчання та технологій закладу загальної середньої освіти».

Захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія

21 та 29 грудня 2023 року відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 053 Психологія за освітньо-професійною програмою Психологія на факультеті гуманітарної та економічної освіти.
Комісія працювала у складі: голова комісії, доктор біологічних наук, професор, завідувач кафедри фізичної терапії, фізичного виховання та біології Владислав Вікторович Дичко; стейкголдер освітньої програми «Психологія», керівник відділу психосоціальної підтримки мобільних психологомедичних команд Французької Гуманітарної Акції Première Urgence Internationale / Ukraine Олена Геннадіївна Садчікова; завідувач кафедри психології, кандидат психологічних наук, професор Анаіт Едуардівна Мелоян та член комісії, секретар, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Альона Олександрівна Погрібна.
Випускники підтвердили рівень здобутих знань.

Атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за участю стейкголдерів

19.12.23р. та 27.12.23р. за участю стейкголдера освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти Є.А. Луганцової (вчитель англійської та німецької мов Лиманського ліцею №3 Лиманської міської ради Донецької області, учитель-методист) відбувся захист кваліфікаційних (магістерських) робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Кваліфікаційні (магістерські) роботи було присвячено надзвичайно актуальним питанням методики навчання іноземних мов та методики навчання зарубіжної літератури. Є.А. Луганцова зазначила, що представлені наукові дослідження відзначаються різноманітністю й актуальністю тематики, новизною, теоретичною та практичною цінністю. У наукових розвідках представлено ілюстративний матеріал, зібраний самостійно й доречно проаналізований відповідно до завдань роботи; опрацьовано належну кількість науково-методичних джерел вітчизняних і зарубіжних учених. Є.А. Луганцова підкреслила позитивність виступів здобувачів у їхній лаконічності, достатності та конструктивності. На думку стейкголдера, заслуговують на схвалення також представлені якісні презентації здобувачів, їхня інформативність, візуальна привабливість, зображення та графіка. Під час доповідей здобувачі фахово продемонстрували свої знання та дослідницькі вміння; переконливо аргументували вибір тем дослідження, їхню актуальність; довели необхідність проведення наукового пошуку; лаконічно висвітлили основні результати; представили власні розробки навчально-методичних матеріалів для ЗЗСО, розробки циклу уроків, підготовлених самостійно та апробованих під час проходження виробничої (педагогічної) практичної підготовки або безпосередньо у власній професійній діяльності; надали ґрунтовні відповіді на поставлені запитання. Випускники-магістри з успіхом захистили кваліфікаційні (магістерські) роботи та впевнено взяли старт у світ професійного зростання, реалізації творчих задумів та мрій на освітянській ниві. Дякуємо нашому шановному стейкголдеру за плідну співпрацю!

Методичний семінар «Проблеми дистанційного навчання учнів-студентів професійної освіти»

22 грудня 2023 року на кафедрі теорії і практики технологічної та професійної освіти відбувся семінар на тему «Проблеми дистанційного навчання учнів-студентів професійної освіти». На заплановану зустріч був запрошений стейкхолдер-рецензент ОПП «Професійна освіта (Транспорт)» Роман Михайлович Горбатюк – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри машинознавства і транспорту ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
Гарант ОПП «Професійна освіта (Транспорт)» Михайло Григорович Погорєлов відзначив, що використання дистанційних форм і методів навчання має значний вплив на професійне становлення здобувачів освіти. Такий індивідуалізований процес навчання стимулює здобувачів до самостійної роботи та сприяє формуванню їхньої інформаційної культури. Особливо важливою є здатність дистанційного навчання орієнтувати здобувачів на оволодіння інноваційними методами отримання та застосування інформації. Але навчання за дистанційної формою потребує набагато більшої самоорганізації та мотивації ніж очна форма навчання.
Роман Михайлович виокремив, що для ефективної взаємодії здобувачів із викладачем необхідно акцентувати увагу на актуальності та практичності матеріалів. Інтерактивні елементи, такі як відеолекції, інтерактивні завдання та форуми для обговорення, допомагають створити стимулююче навчальне середовище. Структурна організація курсу з розміткою важливих частин тексту сприяє зручній навігації та осмисленню інформації.
Учасники заходу прийшли до висновків про необхідність удосконалення технічних засобів та забезпечення стабільності мережі для безперебійного доступу до навчального матеріалу. Тільки так можна забезпечити ефективне використання потенціалу дистанційного навчання і відповісти викликам сучасної освіти.