засідання робочої групи з перегляду, оновлення та модернізації освітньої програми Середня освіта «Інформатика»

31 січня 2024 року на фізико-математичному факультеті ДДПУ відбулось засідання робочої групи з перегляду, оновлення та модернізації освітньої програми Середня освіта «Інформатика» підготовки здобувачів бакалаврського РВО.

В засіданні взяли участь: стейкхолдер з числа роботодавців, представників роботодавців: Зима Ганна Степанівна – заступник директора з науково-методичної роботи (Райгородоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Слов'янської районної ради Донецької області); стейкхолдери з числа здобувачів ВО за ОП: Синючков Артем Юрійович – здобувач бакалаврського РВО за ОП «Середня освіта (Інформатика)» спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика), 3 курс, денна форма навчання. Кракова Анастасія Ігорівна – випускниця ОП «Середня освіта (Інформатика)» підготовки здобувачів ВО на першому (бакалаврському) РВО; стейкхолдер з числа випускників – фахівців-практиків: Іваненко Юрій Іванович – учитель інформатики (Слов'янський педагогічний ліцей Слов'янської міської ради Донецької області); стейкхолдери з числа НПП, які працюють в ДДПУ за основним місцем роботи: Величко Владислав Євгенович – член РГ ОП, професор, завідувач кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики; Глазова Віра Віталіївна – член РГ ОП, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики; Федоренко Олена Георгіївна – член РГ ОП, доцент кафедри математики та інформатики; Турка Тетяна Вікторівна – член РГ ОП, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики; Стьопкін Андрій Вікторович – керівник ГЗ, гарант ОП, доцент кафедри математики та інформатики; Кадубовський Олександр Анатолійович – декан фізико-математичного факультету ДДПУ. За результатами засідання було внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення вибіркової складової ОП, обговорено та затверджено відповідні зміни до нової редакції ОП «Середня освіта (Інформатика)» підготовки здобувачів ВО на першому (бакалаврському) РВО.

Дискусія-обговорення реалізації освітніх програм на кафедрі управління та адміністрування

30.01.2024 року на кафедрі управління та адміністрування відбулось дискусійне обговорення якості підготовки здобувачів вищої освіти, орієнтуючись на думку стейкхолдерів (науково-педагогічних працівників та студентів ДВНЗ «ДДПУ», роботодавців, науковців та інших зацікавлених сторін), що дозволить покращити зміст навчальних курсів наступних освітніх програм:
Спеціальність 071 Облік і оподаткування – освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня;
Спеціальність 073 Менеджмент – освітньо-професійна програма «Менеджмент» другого (магістерського) рівня; освітньо-професійна програма «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
Учасники обмінялися думками відносно питання актуалізації змісту освітніх програм, зокрема доцільності внесення змін у їх логічну структуру (комплекс освітніх компонент, послідовність дисциплін, рівень складності, відповідність компетентностей студентів тощо)для врахування сучасних тенденцій у галузі управління та адміністрування, новітніх технологій та вимог роботодавців.
Важливим аспектом стала дискусія щодо покращення методів навчання, з відзначенням необхідності розширення використання інтерактивних форматів, практичних завдань та кейс-аналізів для збільшення практичної компетентності студентів.
Учасники висловили пропозиції щодо підвищення якості практичної підготовки студентів через розширену співпрацю з підприємствами та можливість впровадження дуальної освіти. Підкреслено важливість встановлення системи моніторингу кар'єрного розвитку випускників та інновації в оцінюванні для подальшого вдосконалення зазначених освітніх програм.

Обговорення результатів опитування здобувачів

30.01.2024 року відбулося засідання кафедри соціальної роботи, на якому було обговорено результати опитування здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальностей 231 Соціальна робота та 232 Соціальне забезпечення щодо задоволення рівнем надання освітніх послуг. Також розглядалися зміни у відповідні освітні програми, зумовлені виходом наказу МОН України від 29.12.2023 р. № 1583 щодо надання соціальних послуг раннього втручання.
До зустрічі були залучені стейкхолдери: Копилова Поліна Олександрівна –адміністратор Центру надання адніністративних послуг м. Словянська; Кузнецов Олександр Володимирович – випускник ОП «Соціальна робота» другого (магістерського) рівня вищої освіти, які висловили своє бачення щодо підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до надання соціальних послуг раннього втручання.

Основи клієнт-центрованої психології К.Роджерса

20 січня 2024 року на факультеті гуманітарної та економічної освіти відбувся онлайн за темою «Основи клієнт-центрованої психології К.Роджерса». Ведучий – Кочарян Олександр Суренович – стейкголдер ОП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психологічного консультування та психотерапії Харківського національного університету ім. В.М. Каразіна, навчальний терапевт та супервізор Української Спілки Психотерапевтів, керівник, навчальний терапевт та супервізор Харківської Майстер-школи клієнтцентрованої психотерапії ім.К.Роджерса. Захід відбувався в рамках навчальних дисциплін кафедри психології для здобувачів спеціальності 053 Психологія.

Обговорення результатів опитування випускників-магістрів та магістрів 1 курсу Освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти

30.01.24р. за участю стейкголдера Ірини Миколаївни Мирик (вчитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради) відбулася зустріч з метою обговорення результатів опитування, яке було проведено серед випускників-магістрів та магістрів 1 курсу ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Метою опитування було побачити освітній процес саме очима здобувачів вищої освіти, вивчити рівень їхньої задоволеності отриманими освітніми послугами. Під час зустрічі І. М. Мирик зазначила, що такий моніторинг дає можливість отримувати зворотній зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу, здійснювати його оптимізацію, покращувати якість навчання, робити освітньо-професійну програму привабливою та прогресивною. Учасники зустрічі надали оцінку представленим результатам та виступили з пропозиціями щодо подальшого вдосконалення ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Зустріч пройшла в дружній атмосфері у формі тісного та продуктивного діалогу за участю усіх її учасників.