Обговорення змін до ОП «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))»

17 вересня 2024 року на засіданні кафедрі германської і слов’янської філології відбулося обговорення змін до освітньої програми «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))». На засіданні були присутні гарант цієї ОП доц. Нестелєєв М.А. і стейкхолдери зазначеної ОП — Стасюк Б. В. (перекладач, канд. філол. наук, старший викладач кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка), Фірсова Н. З. (перекладачка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка) і Буділова О.В. (канд. філол. наук, доцент кафедри англійської філології Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара). Зокрема, обговорили зміну гаранта і зміни в складі стейкхолдерів, крім того, присутні стейкхолдери зробили доречні зауваження щодо того, що для здобувачів цієї програми має бути удосконалена база проходження практики, насамперед, підписані домовленості з видавництвами та видавничими проєктами.

Обговорення і затвердження плану роботи зі стейкголдерами освітньої програми "Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)" першого (бакалаврськ

На засіданні кафедри української мови та літератури ДДПУ в межах співпраці з роботодавцями було затверджено план роботи на 2024-2025 навчальний рік. На засіданні були присутні стейкхґолдери ОПП "Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література") - Ганна Олександрівна Савченко, в.о. директора ЗОШ № 7 м.Слов'янська та Олена Миколаївна Сулакова, заступник директора з навчальної роботи ЗОШ № 10 м. Слов'янська. Роботодавцями було відзначено, що заплановані заходи, передбачені планом роботи на новий навчальний рік, сприятимуть підвищенню освітнього рівня здобувачів, а також нададуть можливість продовжити роботу в подальшій спільній діяльності.

Співпраця зі стейкголдерами кафедри психології в новому 2024-2025 навчальному році

19 вересня 2024 року відбулося засідання членів кафедри психології. На онлайн зустріч були запрошені стейкголдери для обговорення організації навчального процесу здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. На засіданні головувала завідувачка кафедри Анаіт Едуардівна Мелоян і окреслила нагальні питання, такі як результати вступної кампанії 2024 року; ознайомлення стейкголдерів з графіком навчального процесу здобувачів магістратури 1 та 2 курсів денної та заочної форм навчання; розгляд рівня підготовки кваліфікаційних робіт магістрів 2 курсу. Також однією з головних тем була підготовка до проведення установчої конференції для здобувачів щодо проходження ними шести тижневої виробничої практичної підготовки.
Анаіт Едуардівна представила колегам кандидатуру Тетяни Адамівни Кайоткіної – постійного стейкголдера, завідувача психологічного центру та соціальної роботи управління освіти Костянтинівської територіальної громади, як члена атестаційної комісії спеціальності 053 Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти. Дане питання одноголосним рішенням було підтримано.
Світлана Іванівна Глущенко - начальник відділу активної підтримки безробітних Слов’янського МЦЗ, стейкхолдер освітньої (освітньо-професійної) програми Психологія для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія зауважила про активну та ефективну роботу кафедри щодо профорієнтаційної роботи в продовж року. При співпраці кафедри психології з центрами зайнятості України, результативність вступу абітурієнтів до ДВНЗ Донбаський державний педагогічний університет за ваучерами з кожним роком все більше зростає. В подальшому ця взаємодія надає можливість отримати високопрофесійні кадри в галузі психології.

Зустріч робочої групт спеціальності 227 Терапія та реабілітація зі стейкхолдерамі щодо затвердження Плану співпраці на 2024-2025 н.р. та подовження спільної роботи за освітньою програмою «Фізична терапія, ерготерапія» бакалаврського рівня вищої освіти

20 вересня на кафедрі фізичної терапії, фізичного виховання та біології відбулась нарада групи забезпечення та робочої групи спеціальності 227 Терапія та реабілітація зі стейкхолдерами, на якій були присутні: Олексій Яковленко, директор Комунального некомерційного підприємства «Обласне теріторіальне медичне об'єднання», м. Краматорськ; Микола Бакланов, торакальний хірург вищої категорії Комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради; Ірина Собко, завідувачка відділу «Постава» реабілітаційного центра Євмінова у м. Київі; Антон Ертуганов, фізичний терапевт реабілітаційного відділення КНП Дружківска міська лікарня № 2; Харламова Софія, студентка 4 курсу спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія та науково-педагогічні працівники кафедри.
Члени групи забезпечення спеціальності на чолі із завідувачем кафедри ФТФВБ, професором Владиславом Дичко, обговорили та затвердили План роботи з роботодавцями в цьому навчальному році, обговорили виклики, які диктують сучасні вимоги до розвитку професії, подальшу стратегію вдосконалення ОП «Фізична терапія, ерготерапія».
Нарада пройшла плідно, дякуємо друзям за дотичність до спільної справи. До подальших зустрічей. Крокуємо до перемоги!!!

Відбулася гостьова лекція для здобувачів ОП «Спеціальна освіта (Логопедія. Олігофренопедагогіка) бакалаврського рівня вищої освіти

17.09.2024 году на факультеті спеціальної освіти відбулася гостьова лекція з навчальної дисципліни «Корекційна психопедагогіка (шкільна)». В якості лекторки виступила стейкхолдер ОП «Спеціальна освіта (Логопедія. Олігофренопедагогіка) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, в.о. директора КЗО «Спеціальна Саксаганська школа» Донецької обласної ради Листопад Т.Л.
Тетяна Леонідівна розкрила тему «Принципи навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку» з висвітленням досвіду роботи Саксаганської спеціальної школи та конкретними прикладами вчителів. Матеріал був корисним для здобувачів першого рівня вищої освіти тим, що вони отримали спрямування на наукові засади роботи вчителя з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку, ознайомились з прийомами керування процесом навчання і виховання у спеціальній школі.
Питання, які виникали у студентів протягом лекції, стосувалися, переважно, специфіки реалізації принципів навчання учнів з інтелектуальними порушеннями. Заняття закінчилося жвавим обговоренням найцікавіших практичних нюансів і прикладів, що демонстрували правильні підходи до організації та проведення корекційно-виховного процесу.
Слухачі щиро вдячні Листопад Тетяні Леонідівні за цікаве представлення складних теоретичних питань та сподіваються на подальші зустрічі!