Секційне засідання кафедри управління та адміністрування у рамках роботи Всеукраїнської науково-практичної конференції «перспективні напрями сучасної науки та освіти»

18 травня 2023 року на кафедрі управління та адміністрування факультету гуманітарної та економічної освіти ДДПУ відбулось секційне засідання у рамках Всеукраїнської науково-практично конференції «Перспективні напрями сучасної науки та освіти». У заході брали участь студенти, магістранти, стейкголдери та наукова спільнота. Жваве обговорення викликали актуальні теми сьогодення, такі як: післявоєнна відбудова країни, розвиток та сучасний стан бізнесу та підприємств, фінансова грамотність суспільства та багато інших. Обмін поглядами між науковцями та практиками, а також інноваційні ідеї здобувачів сприяють реалізації потенціалу молодого покоління фахівців у такий важкий та історичний час для нашої країни!
За матеріалами конференції опубліковано збірку наукових праць факультету гуманітарної та економічної освіти.

Співпраця зі стейкголдерами: “Науково-практична майстерня”

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))

18.05.23р. розпочала роботу секція кафедри германської та слов’янської філології в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів і здобувачів вищої освіти Донбаського державного педагогічного університету, вчителів та учнів закладів загальної середньої освіти, працівників закладів позашкільної освіти «ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ». Традиційний формат зустрічі було розширено роботою “Науково-практичної майстерні”, яку організовано за ініціативою як науково-педагогічних працівників кафедри германської та слов’янської філології, так і здобувачів ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти. Мета “Науково-практичної майстерні” полягає у розробці шляхів, які дозволять поєднати навчальний процес із інноваціями та науковими дослідженнями викладачів та студентів, мотивувати студентів до проведення науково-дослідної роботи, популяризувати різні форми наукової творчості тощо. Здобувачі ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня освіти представили результати вивчення актуальних проблем методики навчання іноземних мов. Так, роботи здобувачів було присвячено проблемі використання Інтернет-сервісів в освітньому просторі (А. Андрійчак, студентка філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))); особливостям навчання критичного мислення на уроці англійської мови в старшій школі (М. Кубота, студент філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))); дидактичному потенціалу автентичних художніх текстів як засобу формування лексичної компетентності учнів старших класів (Р. Шаповалова, студентка філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))). Здобувачі були раді поділитися результатами своїх наукових пошуків, власним практичним досвідом та обговорити це в позитивній та плідній дискусії. Гостями “Науково-практичної майстерні” стали стейкголдери ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти: Оксана Анатоліївна Бабенко (директор Слов’янського педагогічного ліцею Слов’янської міської ради Донецької області), Євгенія Анатоліївна Луганцова (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) та Ірина Миколаївна Мирик (учитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради). Стейкголдери поділилася власним професійним досвідом та надали здобувачам корисні поради як зробити навчання іноземної мови захопливим та результативним. Щиро дякуємо усім учасникам “Науково-практичної майстерні”!

Всеукраїнська науково-практична конференція викладачів і здобувачів вищої освіти Донбаського державного педагогічного університету, вчителів та учнів закладів загальної середньої освіти, працівників закладів позашкільної освіти «Перспективні напрями суча

18.05.23р. за участю стейкголдерів ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти Оксани Анатоліївни Бабенко (директор Слов’янського педагогічного ліцею Слов’янської міської ради Донецької області), Євгенії Анатоліївни Луганцової (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) та Ірини Миколаївни Мирик (учитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради) розпочала роботу секція кафедри германської та слов’янської філології в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів і здобувачів вищої освіти Донбаського державного педагогічного університету, вчителів та учнів закладів загальної середньої освіти, працівників закладів позашкільної освіти «ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ». У роботі секції взяли участь викладачі ДВНЗ «ДДПУ», молоді вчені ДВНЗ «ДДПУ», аспіранти та докторанти ДВНЗ «ДДПУ», здобувачі ДВНЗ «ДДПУ» та представники інших закладів освіти України. Представлені доповіді розкрили актуальні тематичні напрямки, проблемні аспекти та перспективи наукових досліджень з германської та слов’янської філології, загального мовознавства, теорії перекладу, методики викладання іноземних мов, зарубіжної література з методикою викладання. Стейкголдери ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти представили змістовні та ґрунтовні доповіді з актуальних для майбутніх вчителів питань: «ПЛАТФОРМА ALTSPACEVR – НОВІ МОЖЛИВОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ» (Є. А. Луганцова), «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЄВРОКЛУБУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ» (О. А. Бабенко), «СУЧАСНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ» (І. М. Мирик). Представлення учасниками конференції результатів власних досліджень, їх обговорення сприяло збагаченню новими ідеями і отриманню стимулу до подальшої наукової праці.

Співпраця зі стейкголдерами: обговорення проєкту ОПП «Середня освіта (мова і література (англійська))» другого магістерського рівня вищої освіти на 2023 – 2024 н.р.

12.05.23р. в межах засідання кафедри германської та слов’янської філології за участю стейкголдера освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти Євгенії Анатоліївни Луганцової (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) відбулося обговорення Проєкту ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2023 – 2024 н.р. Є. А. Луганцова виступила з пропозиція щодо розширення напрямів Дисциплін фахового вибору в ОПП 2023, що є прогресивним кроком у підготовці висококваліфікованих фахівців. Колектив кафедри германської та слов’янської філології підтримав пропозицію Є. А. Луганцової. Під час зустрічі робочою групою ОПП «Середня освіта (Мова та література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти було представлено та прокоментовано зміни в Проєкті ОПП 2023, що внесено з урахуванням Тимчасового стандарту вищої освіти Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет». Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь магістр. Галузь знань 01 Освіта/Педагогіка. Спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), затв. зі змінами в редакції, затвердженій рішенням вченої ради ДДПУ, протокол №7 від 27.04.2023 р. [Зі змінами, внесеними на підставі врахування проєкту Стандарту во спец.014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), маг., МОНУ, 2023 р. в редакції, затвердженій рішенням вченої ради ДДПУ, протокол № 7 від 27.04.2023 р.]. Зустріч пройшла динамічно та продуктивно. Цьогорічна процедура перегляду та оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти стала ще одним значущим маркером на шляху її вдосконалення.

Співпраця зі стейкголдерами: профорієнтаційна робота

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))


8.05.2023 р. за участю стейкголдера Луганцової Євгенії Анатоліївни (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) було проведено профорієнтаційну онлайн-зустріч з потенційними абітурієнтами щодо перспектив вступу до магістратури на Освітньо-професійну програму «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Є. А. Луганцова зазначила, що Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) є високопотенційним ресурсом надання освітніх послуг та ефективно реалізує мету підготувати фахівців з високою професійною майстерністю, творчим і духовним потенціалом, готовністю адаптуватися до змін, ефективно розв’язувати комплексні задачі та проблеми в педагогічній діяльності, виконувати завдання інноваційного характеру, що передбачає формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей через органічне поєднання освітньої, наукової та інноваційної діяльності на основі студентоцентризму, академічної доброчесності та соціальної відповідальності. Члени робочої групи Освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) надала майбутнім магістрам змістовну інформаційну підтримку з питань особливостей навчання на Освітньо-професійній програмі «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)); обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів освітньої програми; основних підходів, методів та технологій, які використовуються в освітній програмі тощо. Зустріч пройшла у дружній атмосфері. Бажаємо абітурієнтам 2023 успішного вступу!