Засідання наукового гуртка «Інноваційні підходи в навчанні іноземних мов на сучасному етапі розвитку освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.02 Середня освіта (Англій

6.11.2023р. за участю стейкголдера освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти Євгенії Анатоліївни Луганцової (вчитель англійської та німецької мов Лиманського ліцею №3 Лиманської міської ради Донецької області, вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) у форматі круглого столу було проведено засідання наукового гуртка «Інноваційні підходи в навчанні іноземних мов на сучасному етапі розвитку освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.02 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література). Круглий стіл було присвячено питанню організації інклюзивної освіти на уроках іноземної мови в закладах загальної середньої освіти. Під час спілкування з аудиторією Є. А. Луганцова акцентувала увагу на тому, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, реалізація та впровадження яких свідчать про існування доступного та відкритого суспільства, демонструють його соціальну зрілість, здатність прийняти різноманіття людського існування і створити усі умови для соціалізації, навчання, активної комунікації, самовираження, самореалізації та самоствердження осіб з особливими освітніми потребами. Є. А. Луганцова представила актуальний та змістовний презентаційний матеріал, за допомогою якого було розкрито основоположні засади інклюзивної освіти, прокоментовано міжнародне та національне законодавче та нормативно-правове забезпечення впровадження і функціонування інклюзивної освіти, окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість батьківського впливу у процесі інклюзивного навчання тощо. До обговорення тематичних питань зустрічі активно долучалися здобувачі, висловлюючи власне бачення того, якою має бути стратегія успішного впровадження інклюзивного навчання іноземної мови в закладах загальної середньої освіти. Зустріч пройшла продуктивно та динамічно.