Жива дискусія

29 вересня, на платформі Google Meet відбулося онлайн засідання кафедри музики та хореографії. Головним питання цієї дискусії було обговорення робочих програм навчальних дисциплін «Мистецтвознавство» (1 семестр), та «Основний музичний інструмент» ( 2 семестр). Також були порушені питання що до роботи на ниві профорієнтаційної роботи.
В обговорюванні цих питань взяли участь:
Гарант освітньої програми, доктор педагогічних наук, доцент кафедри естетики, історії та культури, професор кафедри філософії, історії та соціально-гуманітарних дисциплін – Воронова Н.С.
Стейкхолдер, фахівець-практик Телятникова Л.Г., учителька початкових класів Слов*янської загальноосвітньої школи 1-3 ст. №12 Слов*янської міської ради Донецької області.
Стейкхолдер, здобувачка ОП «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти, 1 курс, денне відділення.
Також були присутні члени кафедри: Медяник О.В., Чередниченко В., Зубарєва О.Г., Головков А.І., Котов В.Г., Кузнєцова О.О., Пшеничних М.М., на чолі с завідувачем кафедри музики та хореографії, доцентом, кандидатом пед. наук Роздимахою А.І.
В ході живої дискусії було прийняте рішення й надалі продовжувати активну роботу по вдосконаленню вищезазначених питань.

Гостьова лекція із участю стейкхолдерів

За ініціативою доц. кафедри дошкільної освіти Іванчук С.А. 29 вересня відбулася гостьова лекція для студентів 3 курсу спеціальності Дошкільна освіта з дисципліни «Основи природознавства з методикою» на тему «Регіональний ландшафтній парк «Краматорський» Відчуй природу!»
Запрошеними гостями були:
Лимаренко Валентина – завідувач відділу краєзнавства та туризму Донецького обласного навчально-методичного центру культури Управління культури і туризму ДонОда,
Перрова Лариса – методист відділу,
Гладков Юрій – методист відділу.
Стягунова Ольга – завідувач відділу дошкільної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, стейкхолдер кафедри дошкільної освіти.
Калє Олександра – провідний фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою регіонального ландшафтного парку «Краматорський».
Кочнєва Софія, випускниця педагогічного факультету, а нині – фахівець з екологічної освіти регіонального ландшафтного парку «Краматорський» розповіла про структуру та основні напрямки діяльності РЛП «Краматорський», познайомила з типовими представниками флори і фауни, особливостями ландшафту та відмінностями різних ділянок. Для більш глибокого засвоєння матеріалу учасникам був запропонований цікавий тест, за підсумками якого найактивніші студенти отримали подарунки від Парку. Також увагу приділили важливості популяризації об’єктів природно-заповідного фонду, в тому числі, за допомогою візуальних засобів. Поговорили з учасниками про досвід створення рекламних матеріалів РЛП «Краматорський» та надали рекомендації щодо розробки буклетів та плакатів екологічного змісту.

Гостьові лекції «ВСТУП ДО ЛОГОТЕРАПІЇ» від Равіна, доктора Саймона Кауена

Протягом вересня 2022 р. здобувачі першого бакалаврського рівня вищої освіти ОПП «Практична психологія» ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» прослухали цикл лекцій «Вступ до логотерапії» від Равіна, доктора Саймона Кауена, директора Інституту юдаїки та цивілізації в Мельбурні, Австралія. Цей Інститут вивчає зв’язок між духовністю та мистецтвом, наукою та цінностями суспільства в цілому. Окрім висвячення в равини, доктор Саймон Кауен має ступінь доктора соціальної філософії. Він викладає в Монаш Університеті, Мельбурн, Австралія.
Доктор Саймон Кауена переклав низку творів Віктора Франкла англійською мовою та є автором «Перевідкриття людини» – це психологічні твори Віктора Франкла про людину в образі Божественного. Він також написав низку книг про універсальну етику та її застосування, включаючи «Теорію та практику універсальної етики – Закони Ноахіда».
Науковець прочитав здобувачам вищої освіти цикл лекцій (Лекція 1 «Логотерапія як терапія колективних та індивідуальних криз та травм». Лекція 2 «Власний інтелектуальний шлях Віктора Франкла до логотерапії». Лекція 3 «Логотерапія як додаткова терапія». Лекція 4 «Самотранседентація для всіх». Лекція 5 «Загальнолюдські цінності та людське сумління»).

Майстер-клас від стейкхолдерів на ОП «Середня освіта (Фізична культура)»

На факультеті фізичного виховання стейкхолдери активно беруть участь в освітньому процесі. Так, 29 вересня 2022 р. Василій Єфремов - вчитель фізичної культури, вчитель вищої категорії ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Слов’янської міської ради та Оксана Трофімова - вчителька фізичної культури, вчителька вищої категорії Ліцею №4 «Успіх» Краматорської міської ради провели майстер-класи за темою "Проведення уроків фізичної культури в умовах онлайн-навчання" для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура). Досвідчені практики ознайомили присутніх з особливостями організації та проведення уроків фізичної культури у форматі дистанційного та асинхронного навчання, специфічними методиками організації навчання школярів фізичним вправам, дотримання правил здорового способу життя, зміцнення здоров’я. Також стейкхолдери продемонстрували використання різних освітніх платформ, методи мотивації дітей до самостійних занять фізичною культурою в залежності від віку та індивідуальних особливостей.

СПІВПРАЦЯ ЗІ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ: ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ» Освітня програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Мова

28.09.22р. за участю стейкголдерів Євгенії Анатоліївни Луганцової (методист відділу організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) та Ірини Миколаївни Мирик (вчитель англійської та німецької мов Слов`янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов`янської міської ради) було проведено відкриту лекцію для здобувачів ІІ курсу магістратури спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) на тему «Проєктна технологія на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти» в межах вивчення навчальної дисципліни «Інноваційні технології навчання іноземної мови» (викладач навчальної дисципліни доц. І.Б. Коротяєва). Стейкголдери поділилися прогресивним досвідом використання методу проєктів на уроці англійської мови, акцентували його переваги. Було підкреслено, що сьогодні вкрай важливо надати процесу навчання проблемного характеру, навчити учнів самостійно знаходити та формулювати проблеми, формувати навички пізнавальної і дослідницької діяльності, розвивати в них навички критичного мислення. На лекцію було запрошено гаранта освітньої програми доц. Е.Л. Ананьян, керівника групи забезпечення проф. В.А. Глущенко та члена робочої групи стар. викл. М.Ю. Руденко. Лекція пройшла динамічно, результативно та продуктивно.