Обговорення та затвердження тем кваліфікаційних робіт, програми атестації на ОП «Середня освіта (Фізична культура)»

4 жовтня 2022 р. на розширеному засіданні кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації за участі науково-педагогічних працівників та стейкхолдерів відбулось обговорення, оновлення та затвердження програми атестації для здобувачів 2 курсу ОП «Середня освіта (Фізична культура)» другого (магістерського) рівня вищої освіти та затвердження тем кваліфікаційних робіт для здобувачів 1 курсу магістерського рівня вищої освіти.

Семінар «Можливість пошуку роботи онлайн»

06 жовтня 2022 року відбувся онлайн семінар для здобувачів спеціальності 053 Психологія, організований завідувачем кафедри психології Мелоян Анаіт Едуардівною та стейкголдером, начальником відділу профорієнтації Слов’янського міського центру зайнятості Глущенко Світланою Іванівною. Тема семінару «Можливість пошуку роботи онлайн». Інформаційну частину провела Лоіш Поліна Олексіївна - провідний фахівець відділу профорієнтації Слов’янського міського центру зайнятості. Здобувачі отримали інформацію про електронні сервіси Державної служби зайнятості, було обговорено, що необхідно враховувати аби стати успішним та затребуваним у психологічній діяльності.

Настановча конференція з виробничої педагогічної практичної підготовки для здобувачів ІІ курсу магістратури спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))

1.10.2022р. за участю стейкголдерів Євгенії Анатоліївни Луганцової (методист відділу організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) та Ірини Миколаївни Мирик (вчитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради) було проведено настановчу конференцію з виробничої педагогічної практичної підготовки для здобувачів ІІ курсу магістратури спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) денної та заочної форми навчання. Стейкголдери прокоментували основні завдання виробничої педагогічної практичної підготовки, які полягають у формуванні та розвитку професійно-педагогічних навичок та умінь учителя; виборі та використанні ефективних прийомів і методів навчання та контролю за пізнавальною діяльністю учнів; розвитку у здобувачів практичних умінь здійснювати виховну роботу; спостереженні за освітнім процесом та аналізом його організації; визначенні та реалізації конкретних цілей та завдань освітнього процесу з урахуванням рівня загальної середньої освіти; набутті умінь самоаналізу педагогічної майстерності; аналізі та узагальненні досвіду викладання тощо. Було звернено увагу на дистанційний формат навчання. Є.А. Луганцова та І.М. Мирик підкреслили, що для забезпечення повноцінного освітнього навчального процесу на відстані, окрім технічного інструментарію, вчителю необхідно володіти низкою професійних та особистих компетентностей, які дозволять зацікавити, організувати учнів та втримати їхню увагу протягом всього уроку. Дружня атмосфера сприяла цікавому та плідному спілкуванню.

Вебінар на тему: «Психологічна резільєнтність практичного психолога»

4.10.2022 року у рамках співпраці зі стейкхолдерами для викладачів та здобувачів вищої освіти педагогічного факультету (спеціальності 053 Психологія (ОП «Практична психологія»), 012 Дошкільна освіта, 231 Соціальна робота) був проведений вебінар на тему: «Психологічна резільєнтність практичного психолога». Ведуча – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри практичної психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова – Ірина Володимирівна Євтушенко.
Під час роботи вебінару було розкрито сутність психологічної резільєнтності як здатності людини долати складні життєві події та відновлюватись після труднощів або стресу, складники та фактори резільєнтності, її важливість для професійної діяльності практичного психолога. Також здобувачі ознайомились з психологічними техніками і вправами для розвитку психологічної резільєнтності.

Міжнародний досвід українських та італійських партнерів

Зворотній зв'язок із викладачами різних ЗВО, а також фахівцями-роботодавцями триває. З 29 вересня 2022 р. у межах міждисциплінарних зв’язків кафедри української мови та літератури Донбаського державного педагогічного університету, кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка та Dipartimento di Filologia, Letteratura e linguistica dell'Università di Pisa Italia та домовленості про низку гостьових лекцій, де викладачі та студенти цих ЗВО охоче діляться своїм досвідом у межах співпраці наших навчальних закладів, проходять гостьові лекції з польської літератури (Giovanna Tomassucci, professore, Pisa, Italia), соціолінгвістики (професор Семеног Олена Миколаївна, м.Суми. Україна) та питання українсько-європейського контексту викладання літератури (професор Біличенко Ольга Леонідівна. ДВНЗ «ДДПУ»). Виступи професорів зацікавили стейкхолдерів, практиків зі спеціальностей другого (магістерського) рівнів за ОПП «Середня освіта (Українська мова та література)» та ОПП «Cередня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова і література (англійська))» (гаранти освітніх програм доц. Падалка Р.М. та доц. Нестелєєв М.А.) Ковальову Наталію Миколаївну, заступника директора з НВР Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Черкаської селищної ради, та вчителя англійської мови ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 Мірошниченка Андрія Миколайовича. Такий досвід враховує широкий спектр можливостей у процесі співпраці ЗВО та уможливлює забезпечити загальні та спеціальні (фахові) компетентності здобувачів за відповідними спеціальностями.