Участь стейкхолдерів в обговоренні особливостей організаційно-методичної роботи директора та методиста ЗДО в умовах воєнного стану в рамках практичної підготовки

17 грудня 2024 відбулася он-лайн зустріч в межах практичної підготовки «Організаційно-методична практика в ЗДО», для здобувачів 4 курсу, спеціальності 012 Дошкільна освіта педагогічного факультету денної форми навчання за темою: «Особливості організаційно-методичної роботи директора та методиста ЗДО в умовах воєнного стану» в роботі, якої прийняли участь: стейкхолдер Корнєєва О.Л., директор ЗДО № 31 «Мир» м. Костянтинівки Донецької обл. та Руднікова І.В., методист ЗДО № 8 «Орлятко» м. Слов’янська, Донецької обл., яку організували керівники виробничої практики, викладачі кафедри дошкільної освіти доц. Бондаренко Н.Б. та доц. Грибоєдова Т.О. В ході жвавої бесіди здобувачі ознайомилися із особливостями змісту та формами роботи директора та методиста ЗДО в умовах воєнного стану. Наші гості відповіли на питання та запросили, майбутніх управлінців до участі в проектній діяльності у різних освітніх напрямках. Ми плануємо продовжувати таку співпрацю в межах вивчення курсу та в організації різних видів практичної підготовки.

Відкрита гостьова лекція професорки, докторки біологічних наук Радзієвської Марії Петрівни «Анатомічно-фізіологічні підстави сегментарного масажу» для студентів спеціальності 227 Терапія та реабілітація

17 грудня студенти факультету фізичного виховання, викладачі та всі зацікавлені мали унікальну можливість долучитися до відкритої гостьової лекції «Анатомічно-фізіологічні підстави сегментарного масажу», яку провела Радзієвська Марія Петрівна, доктор біологічних наук, професор кафедри інженерії та безпеки життєдіяльності Ченстоховського політехнічного університету (Республіка Польща), керівник лабораторії вивчення впливу навколишнього середовища на стан здоров'я населення.
У рамках лекції було обговорено: виникнення та історію розвитку сегментарного масажу в Україні та світі; фізіологічний вплив сегментарного масажу на організм людини; особливості застосування масажу в діагностиці та лікуванні різних захворювань; використання сегментарного масажу в практиці фізичних терапевтів.
Лекторка із задоволенням відповідала на численні запитання учасників, які стосувалися впливу масажу при конкретних захворюваннях, поєднання технік у фізичній терапії та інновацій у галузі.
Лекція була надзвичайно інформативною та практично орієнтованою, що стане в нагоді майбутнім фахівцям і професіоналам у сфері фізичної реабілітації та терапії.
Дякуємо пані Радзієвській за її надзвичайно цікавий виступ і натхнення до подальших досліджень!

Попередній захист магістерських кваліфікаційних робіт за спеціальністю 035 «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))»

26 листопада на кафедрі германської та слов’янської філології відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Участь у заході взяли студенти денної та заочної форм навчання освітньої програми 035 «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))», викладачі кафедри, а також стейкголдер ОП О. О. Балабан, к. філол. н., доцент кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова (м. Київ).
У вступному слові гарант освітньої програми, кандидат філологічних наук, доцент В. В. Роман, наголосила на важливості дотримання методичних рекомендацій щодо написання та захисту кваліфікаційних робіт за магістерським рівнем вищої освіти, затверджених Науково-методичною радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», а також методичних вказівок, розроблених викладачами кафедри.
Доцент О. В. Піскунов підкреслив значущість передзахисту як важливого етапу підготовки до фінального захисту. Цей етап дозволяє студентам отримати ґрунтовний зворотний зв’язок від наукових керівників і комісії, виявити недоліки й усунути їх перед фінальним представленням роботи.
Головуючий засіданням завідувач кафедри, кандидат філологічних наук І. М. Казаков надавав слово студентам, які презентували актуальність досліджень, основні аспекти роботи, методологію, ключові висновки та значущість отриманих результатів. Студенти демонстрували чіткість і лаконічність у викладі матеріалу, обґрунтовували свої рішення та відповідали на запитання щодо структури, методів, використаної літератури та інших аспектів робіт.
Наукові керівники після кожного виступу надавали свої коментарі, відзначаючи сильні сторони роботи, а також звертали увагу на аспекти, які потребують доопрацювання. Студентам було надано рекомендації щодо вдосконалення тексту, уточнення аргументації та покращення загального рівня робіт перед фінальним захистом.
У підсумку, студентські кваліфікаційні роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, які готувалися під науковим керівництвом викладачів кафедри, рекомендовані до захисту.
Окрім цього, завідувач кафедри І. М. Казаков детально ознайомив присутніх із методичними рекомендаціями щодо проведення атестації, покроково пояснивши процедуру підготовки й організації захисту.
Щиро бажаємо успіху всім магістрантам у фінальному захисті!

Практичне заняття зі стейкхолдером

16.12.2024 року доценткою кафедри соціальної роботи Коношенко Н.А. було проведено практичне заняття зі здобувачами другого курсу спеціальностей 231 Соціальна робота та 232 Соціальне забезпечення з дисципліни «Основи профілактично-реабілітаційної роботи» на тему: «Особливості використання різних видів арттерапії в роботі з вихованцями центрів соціально-психологічної реабілітації дітей» за участю стейкхолдера Марини Станіславівни Сікало – заступниці директора з виховної роботи школи Санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто» с. Соснове Донецької області, який у 2023 році був релокований до села Оринин у Кам’янець-Подільському районі Хмельницької області.
Під час зустрічі стейкхолдер детально розкрила особливості роботи реабілітаційного центру після переміщення, категорії дітей, що мають можливість пройти реабілітацію, види й організацію арттерапевтичних занять та дозвіллєвих заходів із вихованцями центру.

Зустріч з здобувачами і стейкхолдерами спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))»), другого (магістерського) рівня

26 листопада 2024 р. відбулася зустріч членів робочої групи та здобувачів спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))»), другого (магістерського) рівня. Під час зустрічі основною темою обговорення стала академічна доброчесність та правильне цитування в кваліфікаційних роботах. Доценти Казаков І. М. та Маторіна Н. М. поділилися своїм досвідом і надали цінні рекомендації.
Також у рамках співпраці із стейкхолдерами, Луганцову Є. А. та Коротенко А. С., а також здобувачів другого курсу другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта освітньої програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))», було залучено до участі в ХІ науково-практичній Iнтернет-конференції «Методологія та історіографія мовознавства» для апробації результатів дослідження (кваліфікаційних робіт).
У збірнику представлено результати наукових досліджень учених, викладачів, докторантів та аспірантів навчальних закладів, педагогів-практиків, здобувачів, які вивчають актуальні питання методології та історіографії мовознавства, проблеми методики викладання мови в педагогічних закладах вищої освіти і загальноосвітніх закладах, перекладацькі проблеми. Матеріали збірника є корисними для науковців, викладачів, здобувачів педагогічних закладів вищої освіти, практичних працівників системи освіти.
Питання осучаснення методики навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти, нагальні питання перекладу в умовах європейської інтеграції України, що є невід’ємною складовою спілкування, освіти та культурного збагачення стали темами публікацій здобувачів Боклача Д. В., Данильченко Е. С.Невольніченка І. Д., Смагіної О. В. тощо. Їхні роботи свідчать про високий рівень підготовки молодих дослідників та їхню зацікавленість у розв'язанні актуальних проблем сучасної освіти. Тези було опубліковано в збірнику «Методологія та історіографія мовознавства», Слов’янськ–Дніпро, ДДПУ, 2024.