Мистецький фестиваль

21 травня в рамках проведення роботи зі стейкхолдерами відбулося засідання кафедри музики та хореографії, присвячене підведенню результатів творчого заходу під назвою «Мистецький фестиваль», метою якого стала популяризація різноманітних видів мистецтва, залучення талановитої молоді до реалізації творчих проектів, стимулювання керівників і учасників фестивалю до розвитку власних талантів, підвищення інтересу до різних напрямків мистецтва. До участі в засіданні були залучені члени кафедри та стейкхолдери (Образцова К. В. – здобувачка ОП «Початкова освіта», спеціальності 013 Початкова освіта, другого (магістерського) рівня вищої освіти, 2 курс, денне відділення; Телятникова Л.Г. — учителька початкових класів Слов’янської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів №12 Слов’янської міської ради Донецької області, старший вчитель вищої категорії.)
Завідувач кафедри кандидат педагогічних наук, доцент Роздимаха А.І. озвучив підсумки творчих змагань, в яких брали участь студенти факультету ПТПО. Наші таланти дивували журі в номінаціях «Вокал» та «Інструментальний жанр». Тож, слова привітання були адресовані всім, хто брав участь в творчому заході, а серед таких не тільки студенти, а й викладачі, які надихають, прививають любов до мистецтва та сприяють розвитку творчого потенціалу молоді всупереч тим трагічним обставинам, в яких перебуває сьогодні наша країна. За високу професійну майстерність та внесок у розвиток культури отримали подяку: керівник оркестру народних інструментів, старший викладач кафедри музики та хореографіі М.Пшеничний, ст.викладач Н. Дермельова, доцент О. Зубарєва, доцент Грищенко Т.А., доцент Котов В.Г., ст. викладач С. Чугай.
Гран-прі за участь в Багатожанровому патріотичному фестивалі мистецтв «Ми горді тим, що ми Українці», отримав ансамбль народних інструментів кафедри музики та хореографії.(керівник М. Пшеничних, концертмейстер першої домри ст. викладач Н. Дермельова, концертмейтер другої домри В.Чередніченко, концертмейстери баяністи В. Кривохвостов та А. Роздимаха, концертмейстер басової групи А.Головков).
Гран-прі за участь в дев’ятому відкритому обласному фестивалі-конкурсі української пісні зайняв вокальний ансамбль «Веснянка» під керівництвом ст. викладача С. Чугая.
Учасниця патріотичного фестивалю «Ми горді тим, що ми Українці» студентка 3 курсу ПТПО Анастасія Гранат зайняла перше місце в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво» (кер. О. Зубарєва).
Диплом за участь у багатожанровому фестивалі «Ми горді тим, що ми Українці» отримала студентка ПТПО Бутова Наталія.(кер. О Зубарєва)
Були відзначені подякою керівники проекту «Сузір’я Європа-Азія» за працю в складі журі Міжнародного конкурсу «Зоряний шлях – осіння симфонія 2023» завідувач кафедри музики та хореографії , доцент Роздимаха А.І, доценти Грищенко Т. А та Котов В.Г.
Тож участь у подібних заходах дала можливість підсумувати певний етап спільної роботи студентів та педагогів, виступивши показником якості такого творчого тандему. Завдяки онлайн-участі в культурних проектах обдарованні студенти мали можливість вийти на сцену, розкрити свою самобутність, проявити творчу ініціативу, отримати об’єктивну оцінку висококваліфікованого журі. Все це сприяє підвищенню виконавської практики студентів та, як наслідок, підвищенню художнього рівня і удосконаленню виконавської майстерності. А це має важливе значення у формуванні їх професійної компетентності.
Сподіваємося, що добра традиція участі в творчих фестивалях та конкурсах буде набувати більшої сили і сприятиме виявленню нових обдарувань, налагодженню цікавих творчих комунікацій, обміну досвідом, популяризації української творчості та збагаченню духовного життя суспільства.

Наукове співробітництво зі стейкхолдерами

21 та 22 травня 2024р. на секційних засіданнях кафедр факультету фізичного виховання в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Перспективні напрями сучасної науки та освіти», що присвячена 85-річчу ДДПУ, презентовано дослідження науково-педагогічних працівників, здобувачів ОП «Середня освіта (Фізична культура)» бакалаврського та магістерського рівнів, аспірантів та інших молодих учених. До обговорення наукових досліджень, обміну досвідом та пропозицій щодо підвищення якості освіти здобувачів на ОП «Середня освіта (Фізична культура)» було запрошено стейкхолдерів: Ю.Д. Паламарчук - багаторазову чемпіонку світу та Європи, рекордсменку світу, тренерку з плавання; А.І. Аверіна - старшого вчителя фізичної культури вищої категорії ЗОШ ІІІ ступенів № 11 Слов’янської міської ради; В.С.Єфремова - вчителя фізичної культури вищої категорії ЗОШ №4 Слов’янської міської ради; О. В. Багрій – вчителя фізичної культури Курахівського ліцею «Престиж» Курахівської міської ради; Л. В. Тихонову - вчителя фізичної культури Курахівської гімназії №2 Курахівської міської ради; Н. Є. Верховську - вчителя фізичної культури Новоселидівської гімназії з дошкільним підрозділом Курахівської міської ради.
Сподіваємося, актуальні та змістовні дослідження, ефектна подача матеріалу цікаві обговорення, напутні поради молодим ученим, обмін досвідом, сумісні зі стейкхолдерами публікації сприятимуть професійному вдосконаленню учасників освітнього процесу.

Навчання здобувачів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія "Основи клієнт центрованої терапії"

У травні 2024 року Олександр Суренович Кочарян – стейкхолдер освітньої (освітньо-професійної) програми Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психологічного консультування та психотерапії Харківського національного університету ім. В.М. Каразіна, навчальний терапевт та супервізор Української Спілки Психотерапевтів, керівник, навчальний терапевт та супервізор Харківської Майстер-школи клієнтцентрованої психотерапії ім.К.Роджерса провів наступний навчальний тренінг за темою "Основи клієнт центрованої терапії" для здобувачів кафедри психології факультету гуманітарної та економічної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».

Співпраця зі стейкголдерами: “Науково-практична майстерня”

21.05.24р. в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Перспективні напрями сучасної науки та освіти» було проведено “Науково-практичну майстерню”. Гостем “Науково-практичної майстерні” стала стейкголдер ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти Євгенія Анатоліївна Луганцова (учитель Лиманського ліцею № 3 Лиманської міської ради Донецької області, вища кваліфікаційна категорія, вчитель-методист; методист відділу мовно-літературної та мистецької освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, тренер НУШ). Здобувачі ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти представили результати вивчення актуальних проблем методики навчання іноземної мови та методики навчання зарубіжної літератури. Представлені дослідження відзначилися актуальністю тематики та високим рівнем підготовки. Після кожного виступу відбувалися активні обговорення, під час яких учасники “Науково-практичної майстерні” мали можливість ставити запитання та обмінюватися думками. Це сприяло створенню атмосфери співпраці та взаємної підтримки серед усіх учасників цього заходу. Підбиваючи підсумки роботи “Науково-практичної майстерні”, Є. А. Луганцова зазначила, що такі зустрічі є надзвичайно важливими для професійного зростання здобувачів, адже вони не тільки дозволяють їм представити здобутки їхнього науково-практичного пошуку, але й сприяють розвитку навичок наукового спілкування та співпраці. Отже, “Науково-практична майстерня” є важливою платформою для обміну досвідом та ідеями, стимулюючи здобувачів до подальших наукових пошуків і професійного зростання.

Засідання секції психологічних наук кафедри психології

21 травня 2024 року відбулося засідання секції психологічних наук в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Перспективні напрями сучасної науки та освіти». Онлайн проходив за напрямом роботи «Теоретико-методологічні засади формування адаптаційного потенціалу особистості в сучасних умовах життєздійснення». Роботу психологічної секції розпочала словами вітання завідувач кафедри психології, професор Анаіт Мелоян. У онлайн-конференції приймали участь стейкголдери освітніх програм Психології, запрошені гості, випускники, викладачі кафедри психології, аспіранти, здобувачі бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Доповідачі висвітлили актуальні теми, які ґрунтовно представили аудиторії:
Тетяна Ярцева – стейкголдер, психолог мобільної мультидисциплінарної команди з охорони психічного здоров’я КНП Обласної клінічної психіатричної лікарні м. Слов’янськ. Тема доповіді: «Особливості психологічної роботи з невизначеною втратою»;
Світлана Глущенко – стейкголдер, начальник відділу активної підтримки безробітних Слов’янського МЦЗ. Тема доповіді: «Принципи та механізми отримання ваучера на навчання».
Тетяна Кайоткіна – стейкголдер, завідувач психологічного центру та соціальної роботи управління освіти Костянтинівської територіальної громади. Тема доповіді: «Актуальні проблеми психологічного супроводу освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах бойових дій»;
Марія Гаража – стейкголдер, голова ГО Точка рівноваги (психосоціальна підтримка вразливим категоріям населення області). Тема доповіді: «Психологічна травма: ознаки, критерії та принципи консультування».
Запрошені гості:
Олена Шевченко – заступник начальника відділу взаємодії з роботодавцями Слов’янського МЦЗ. Тема доповіді: «Презентація програм фінансової підтримки для роботодавців»;
Наталья Бондаренко – керівник громадської організації Фундації осіб старшого віку "Вік щастя". Тема доповіді: «Специфіка роботи з людьми старшого віку»;
Наталя Кортяк – практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Дружківської міської ради Донецької області. Тема доповіді: «Зворотній зв'язок як інструмент ефективної комунікації та мотивації».
Завершив роботу секції виступ аспіранта кафедри психології Євгена Лікарчука з темою доповіді «Професійне вигорання та дезадаптація психологів, які працюють в умовах військових конфліктів».
Після завершення кожної з доповідей, відбувалось активне обговорення почутого до якого долучалися здобувачі, що свідчить про їх глибокий інтерес до представлених тем.