Нарада зі стейкголдерамі та студентами з питань обговорення актуальності та змісту вибіркових дисциплін ОП Фізична терапія, ерготерапія

30 жовтня на кафедрі фізичної терапії, фізичного виховання та біології відбулась нарада робочої групи спеціальності 227 Терапія та реабілітація зі стейкголдерами, на якій були присутні: Антон Ертуганов, фізичний терапевт реабілітаційного відділення КНП Центральна міська лікарня № 2; Олександр Кучинський, ерготерапевт та фізичний терапевт реабілітаційного відділення КНП Міська лікарня № 3, м. Краматорськ; Циганкова Анастасія, студентка 3 курсу та Харламова Софія, студентка 4-го курсу спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія; студенти спеціальності 1-4 курсів та НПП кафедри.
Члени робочої групи на чолі з завідувачем кафедри ФТФВБ, професором Владиславом Дичко та гарантом ОП, доцентом Юлією Клименко детально обговорили пропозиції, які запропонували студенти, професіонали-практики та випускники; затвердили внесені зміни, заслухали побажання зацікавлених осіб.
Гарант програми запропонувала розширити коло професіоналів-практиків, залучених до оновлення ОП. Затвердили включення Шевандо Наталі, фізичного терапевта Медичного центру лікаря Бубновського, м. Київ до складу робочої групи ОП.
Зі студентами детально обговорили питання актуальності та змісту вибіркових дисциплін, особливостей формування циклів професійної, загальної підготовки, переліку дисциплін фахового та широкого вибору.
Нарада пройшла плідно, дякуємо за слушні пропозиції, увагу та цікавість якістю освітнього процесу студентам, групі забезпечення спеціальності та стейкголдерам.

Участь у Міжнародній конференції

Гарант освітньої програми «Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська, німецька))» першого (бакалаврського) рівня к.п.н, доц. кафедри іноземних мов Наріжна Л.М. та стейкхолдер Бурковська О. Й. (кандидат філологічних наук, доцент кафедри мовних та гуманітарних дисциплін ТОВ «Технічний університет Метінвест Політехніка») взяли участь у Міжнародній конференції з актуальних проблем лінгвістики та дидактики «Мислення-мова-мислення» (Харківський нац. пед. університетт ім.Г.С.Сковороди 11-12 жовтня 2024р.). за результатами концференції опубліковано тези доповіді (у співавторстві) у збірнику матеріалів міжнародної конференції.

Гостьова лекція на фізико-математичному факультеті

30 жовтня 2024 року
в межах реалізації угоди про співпрацю фізико-математичного факультету ДДПУ з «НАУКОВО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ ЗМІСТУ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ І ФІЗИКИ» ДВНЗ «Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка» та з метою реалізації національної академічної мобільності здобувачів вищої освіти для студентів фізико-математичного факультету СумДПУ і фізико-математичного факультету ДДПУ відбулась гостьова лекція на тему «ВИБРАНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ЗАДАЧІ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД З МАТЕМАТИКИ» (лектор – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики та інформатики ОЛЕКСАНДР КАДУБОВСЬКИЙ).
Щиро дякуємо нашим шановним колегам доценту, кандидату фізико-математичних наук, доценту кафедри математики, фізики та методик їх навчання СумДПУ Оксані Олександрівні Одінцовій та професору, доктору педагогічних наук, завідувачу кафедри математики, фізики та методик їх навчання СумДПУ Ользі Серафимівні Чашечниковій за запрошення та організацію заходу.

https://www.facebook.com/groups/242157283322974/posts/1582979649240724/

Віртуальна екскурсія спеціальними закладами освіти

В даний час одним з пріоритетних освітніх напрямків вищих навчальних закладів є орієнтованість на підготовку здобувачів до майбутньої трудової діяльності, яка включає в себе не тільки озброєння основами знань, необхідних на практиці, а й формування професійних умінь і навичок. Навчання у ЗВО пов'язане з періодом, коли здобувач став на шлях прихильності професії і засвоює її в процесі професійно - пізнавальної діяльності. Прогнозуючи себе в майбутнє, студент сам себе формує. Для об'єднання навчального процесу з реальним професійним життям та ефективною підготовкою до майбутньої професії, сьогодні для здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти відбулася віртуальна екскурсія по КЗ Спеціальна школа «Гармонія» Кам’янської міської ради та Слов’янській спеціальній школі № 41 Донецької обласної ради. Віртуальна екскурсія дозволила показати особливості професії, яку здобувають студенти, дати уявлення про практичне використання знань, та вплинула на емоційну сферу майбутніх фахівців і формування у них загальних і професійних компетентностей.
Щиро дякуємо Олешко Наталії Юріївні, заступнику директора з навчальної роботи СШ «Гармонія» та Борисової Олені Вікторові, директорці СШ № 41 за організацію наданого заходу та надану можливість завітати до школи, побачити її зовні, спортивні об'єкти, віртуально прогулятися по внутрішньому двору, класам та коридорам, відвідати їдальню, спальні та взагалі поринути у шкільну атмосферу.
Завжди дякуємо нашим стейкхолдерам-роботодавцям за багаторічну співпрацю!

Рецензування пакетів завдань із практичної підготовки ОП “Початкова освіта” бакалаврського рівня вищої освіти

У межах розширеного засідання кафедри теорії і практики початкової освіти факультету початкової, технологічної та професійної освіти відбулося обговорення напрямів практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта та рецензування пакетів завдань для її професійної реалізації. В обговоренні нагальних питань взяли участь стейкхолдери ОП «Початкова освіта» – О. Валюх (директорка КЗ «Святогірський ЗЗСО І–ІІІ ступенів Святогірської міської ради Краматорського району Донецької області») і Ю. Пожитько (учителька початкових класів Слов’янської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 10 Слов’янської міської ради Донецької області, випускниця ОП «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта), які звернули увагу на важливість створення цілісної системи практичної підготовки здобувачів вищої освіти, яка забезпечить майбутніх учителів початкових класів необхідними знаннями, уміннями і професійними навичками, що сприятиме їхній готовності до викликів педагогічної діяльності у сфері початкової освіти. Стейкхолдери також наголосили на актуальних педагогічних підходах, цифрових технологіях та інноваційних методиках в організації сучасного освітнього процесу в початковій школі; зробили акцент на врахуванні розвитку емоційної стабільності, уміння справлятися зі стресом, здатності до самоаналізу і самовдосконалення, працювати з дітьми з різними освітніми потребами, взаємодіяти з колегами, батьками та адміністрацією школи, працювати в команді й адаптуватися до реалій шкільного середовища.