Свято Дошкілля об’єднує!

Викладачі кафедри дошкільної освіти привітали стейкхолдерів та колективи дитячих садочків зі святом Дошкілля. Заклади дошкільної освіти № 1 «Зірочка», № 3 «Ромашка», № 55 «Лелека» м. Словʼянськ, № 31 «Мир» м. Костянтинівка та № 60 «Журавлик» м. Краматорськ отримали подяки від кафедри, святковий випуск газети «Мудрість виховання» та приємні сюрпризи.

Зустріч зі здобувачами 3-4 курсів факультету спеціальної освіти за темою: «Граючись-навчаємося»

Ігрова діяльність – провідна для дошкільного віку, особливо для дітей із порушеннями мовлення. У рамках співпраці зі стейкхолдерами, на базі КЗ «Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 2 «Альонушка» Слов’янської міської ради Донецької області 21 вересня доцентом кафедри логопедії та спеціальної психології Кордонець В. В. було організовано захід-зустріч зі здобувачами 3-4 курсів факультету спеціальної освіти за темою: «Граючись-навчаємося».

Вчитель логопед вищої категорії, вчитель-методист Ткаченко Тетяна Вікторівна ознайомила студентів із особливостями підбору та проведення ігор для дітей із ООП з метою реалізації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі. Дошкільнята продемонстрували набуті знання та навички під час веселих ігор: «Впізнай, хто», «Чарівна доріжка», «Музичний поїзд», «Співоча руханка», «Бізіборд» та ін.. У процесі ігрової взаємодії Тетяною Вікторівною були враховані вікові особливості дитини, процеси сприймання і засвоєння інформації, потреби й цінності,  закономірності поведінки й комунікації кожної дитини окремо та у групі в цілому. Разом із тим, завдяки педагогічній майстерності та креативності вихователів Катерини Володимирівни та Галини Леонідівни, було вдало та цікаво поєднано ігрову та навчальну діяльність.

Дошкільнята захопливо грали, виконували доручення вихователів і, навіть, навчали дівчат-студентів, як правильно виконувати такі складні, але такі цікаві дії. Здобувачі із задоволенням поринули у чарівний світ гри, у якому зовсім скоро їм необхідно буде самостійно реалізовувати власні фахові компетентності в процесі практичної підготовки в якості логопеда дошкільного закладу.

Щиро дякуємо нашим стейкхолдерам за цікавий і повчальний захід, який надихає та спрямовує здобувачів на розвиток особистих професійних здібностей задля реалізації практичного аспекту діяльності фахівця зі спеціальної освіти.

Участь викладачів та стейкхолдера кафедри ТМОФВіР у проведенні Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура»

17 вересня доцент кафедри ТМОФВіР С.М. Борщов, доцент кафедри МВСПД Г.В. Григоренко та асистент кафедри ТМОФВіР Є.Г. Мухамадгалєєв брали участь у суддівстві гри «Джура», яка проводилась Райгородоцьким закладом загальної середньої освіти I-III ступенів під керівництвом директора, стейкхолдера кафедри ТМОФВіР – Л.І. Каліберда. Цей заклад освіти є чемпіоном Донецької області у проведенні «Джури». Основна мета заходу - військово-спортивне і національно-патріотичне виховання української молоді на основі традицій українського козацтва, допоміжна більш ефективне забезпечення надбання компетентностей здобувачами освітньої програми «Середня освіта (Фізична культура)» бакалаврського рівня вищої освіти, в тому числі під час опанування дисциплін вибіркового блоку «Захист України». Тож, викладачі факультету фізичного виховання удосконалюють досвід організації та проведення всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри з метою більш ефективного забезпечення надбання компетентностей здобувачами освітньої програми «Середня освіта (Фізична культура)» бакалаврського рівня вищої освіти, в тому числі під час опанування дисциплін вибіркового блоку «Захист України».

Участь стейкхолдерів у засіданні робочої групи підготовки здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

22.09.2021 року відбулась робоча зустріч групи забезпечення спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) у складі: професор Бондаренко В.І. (гарант ОП Середня освіта (Трудове навчання та технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти, доцент Вовк Н.В. гарант ОП Середня освіта (Трудове навчання та технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, Бутиріна М.В. – доцент кафедри теорії і практики технологічної та професійної освіти. До обговорення результатів вступної кампанії та реалізації оновленої освітньої програми в новому навчальному році були запрошені стейкхолдери: Погорєлов Анатолій Іванович – директор Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13, Слов’янської міської ради, Ніколаєнко Олег Валентинович – директор Комунального закладу «Станція юних техніків», м. Слов’янськ Донецької області, Крайня Зоя Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №12, Слов’янської міської ради.

За результатами вступної кампанії окреслили основні недоліки профорієнтаційної роботи за минулий рік та намітили напрямки подальшої співпраці в плані заохочення випускників закладів загальної середньої освіти стати здобувачами нашої спеціальності. Проаналізували тематику дисциплін широкого та фахового вибору, які обрали здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти з оновленого плану для формування індивідуальної траєкторії.

За підсумками засідання затвердили оновлений план роботи зі стейкхолдерами на 2021-2022 навчальний рік.

Факультет початкової, технологічної та професійної освіти. Перший дзвоник – перший професійний досвід…

На початку нового 2021–2022 навчального року на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти в межах реалізації освітньої програми  «Початкова освіта» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти» викладачами кафедри теорії і практики початкової освіти к. філол. н., доц. Лобачовою І. М. та к. пед. н., доц. Ляшовою Н. М. із залученням стейкхолдерів і роботодавців: Сиротенко О. В., випускниці ОП «Початкова освіта» бакалаврського рівня вищої освіти, учителя початкових класів Слов’янського опорного ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 13, та Валюх О. Б., директора КЗ «Святогірський ЗЗСО І–ІІІ ступенів Святогірської міської ради» було проведено настановчу конференцію з практичної підготовки студентів бакалаврського рівня вищої освіти для забезпечення максимально продуктивної та конструктивної виробничої педагогічної практики.

Студентів було детально ознайомлено з програмою практики: визначено мету, завдання, функції, основні вимоги до організації педагогічної діяльності, права та обов’язки її учасників; критерії оцінювання, перелік та приклади оформлення звітної документації; окреслено загальний зміст роботи під час практичної підготовки. У конференції взяли участь методисти з психології – к. психол. н., доцент кафедри загальної психології Шайда О. Г. та педагогіки – д. пед. н., проф. кафедри педагогіки Цибулько Л. Г., які звернули увагу на специфіку виконання завдань психолого-педагогічного блоку.

Стейкхолдери насамперед акцентували увагу на особливостях організації освітнього процесу в НУШ, функціях учителя початкових класів НУШ та відповідності його новому професійному стандарту тощо.

Настановча конференція в такому форматі допомогла студентам бакалаврського рівня вищої освіти збагнути важливість практичного досвіду для майбутньої професійної діяльності.