Обговорення результатів атестації та опитування здобувачів ОП «Середня освіта (Фізична культура)»

31 січня відбулось розширене засідання кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації. Запрошені стейкхолдери: тренер збірної команди України з пауерліфтингу серед спортсменів з вадами зору (голова атестаційної комісії) Позднухов О.В., заслужений тренер України з пауерліфтингу серед спортсменів з вадами зору, вчитель фізичної культури Слов’янської спеціальної школи №23 Котляров І.М., голова студентського самоврядування факультету фізичного виховання ДДПУ Орєшкін А., випускники ОП «Середня освіта (Фізична культура)» Гончарова О., Заболоцьких П.
Під час відеозустрічі обговорено результати атестації та опитування випускників ОП «Середня освіта (Фізична культура)» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Стейкхолдери запропонували активніше залучати до освітнього процесу фахівців-практиків та роботодавців (проведення лекційних та практичних занять із фахових дисциплін, керування практичною підготовкою, науковими дослідженнями здобувачів тощо), розширювати можливості отримання неформальної освіти та підвищення кваліфікації здобувачів та викладачів, ураховуючи сучасні тенденції щодо підготовки вчителів фізичної культури.

Ступенева освіта – запорука успішної кар’єри

Згідно плану зустрічей кафедри дошкільної освіти зі стейкхолдерами 31.01.2023 відбулася зустріч з керівниками та педагогами педагогічних коледжів щодо обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Стейкхолдери Гусак Наталія Володимирівна – завідувачка відділення початкової освіти КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж», Мащєнко Ніна Борисівна – завідувачка заочного відділення дошкільної освіти КЗ «Бахмутський педагогічний фаховий коледж» та Тємнікова Інна Миколаївна – завідувач відділення дошкільної освіти та музичного мистецтва Дніпровський фаховий педагогічний коледж комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія непереривної освіти» закцентували увагу, що прописані в програмі компетентності та професійні результати навчання відповідають сучасним вимогам щодо підготовки майбутніх педагогів.

Обговорення освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» та освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» зі стейкголдерами

На кафедрі педагогіки вищої школи факультету гуманітарної та економічної освіти ДВНЗ Донбаський державний педагогічний університет триває робота з удосконалення ОНП Освітні, педагогічні науки та ОПП Педагогіка вищої школи. 27.01.2023 р. відбулась зустріч робочої групи. В обговоренні взяли участь: гарант ОНП проф. Саяпіна Світлана Анатоліївна, гарант ОПП проф. Топольник Яна Володимирівна, викладачі кафедри ПВШ, стейкголдери: директор Комунального закладу «Покровський педагогічний коледж» к.пед.н. Олійник Олена Іванівна, в.о. ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ) к.пед.н., доц. Бурцева Юлія Олександрівна, директор Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Гусейнов Самандар Надирович, директор Слов’янського енергобудівного фахового коледжу Турка Віктор Миколайович, директор Державного закладу професійної освіти «Сіверський професійний ліцей» Стиранець Володимир Іванович, здобувач 4 курсу третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Іотковська Марина Олександрівна.
Учасники засідання обговорювали результати опитування здобувачів та випускників ОПП «Педагогіка вищої школи», що дозволило визначити напрями вдосконалення підготовки магістрів, а саме: посилити інформування щодо можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії навчання та професійного розвитку, що забезпечить цілісність фахової підготовки викладача інноваційного типу; програм академічної мобільності серед здобувачів на міжнародному та національному рівнях. За результатами опитування випускників було внесено пропозиції щодо вдосконалення організації освітнього процесу: поглибити оволодіння соціальними навичками під час вивчення навчальних дисциплін; урізноманітнити форми залучення професіоналів-практиків, представників роботодавців до освітнього процесу; розширити використання сучасних педагогічних технологій.

Обговорення результатів опитування випускників Освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти

30.01.23р. за участю стейкголдерів Євгенії Анатоліївни Луганцової (методист відділу організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) та Ірини Миколаївни Мирик (вчитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради) відбулася зустріч з метою обговорення результатів опитування, яке було проведено серед випускників ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Під час зустрічі було обговорено інформацію щодо рівня задоволеності випускників-магістрів якістю освіти і станом освітнього процесу у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». Стейкголдери зауважили, що необхідним засобом підвищення якості освітніх послуг є орієнтація на студенцтво, а впровадження системи моніторингу якості освітніх послуг дозволяє забезпечити високий рівень підготовки магістрів, зробити вищу освіту привабливою та прогресивною. Учасники зустрічі надали оцінку представленим результатам та визначили тенденції щодо подальшого вдосконалення ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Залучення стейкхолдерів до обговорення освітньої програми

На філологічному факультеті гарантом ОПП, доцентом кафедри української мови та літератури І.М.Рябініною зі членами групи забезпечення спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) було проведено обговорення освітньої програми із залученням стейкхолдерів ОПП "Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова і література (англійська))" – Г.О.Савченко (заступника директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 7, учителя англійської та української мови) й О.М.Сулакової (заступника директора з навчальної роботи ЗОШ № 10, учителя української мови та літератури). Зокрема, були розглянуті питання актуальності тем курсових робіт, вибору їхнього напрямку; дотримання академічної доброчесності; форм семестрового контролю на бакалавраті; введення дисциплін широкого та фахового вибору; оновлення навчальних планів відповідно до змін в ОПП.