Нарада щодо специфіки написання кваліфікаційних робіт на філологічному факультеті

29 лютого 2024 року відбулася нарада щодо обговорення особливостей написання кваліфікаційних робіт на освітньо-професійній програмі другого (магістерського) рівня «Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)». Взяли участь гаранти програм доц. Нестелєєв М.А. і доц. Падалка Р.М., викладачі кафедри української мови і літератури, а також кафедри германської та слов’янської філології, здобувачі яких пишуть роботи на цій ОПП. Крім того, брали участь і стейкхолдери, зокрема вчитель англійської мови ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 Мірошниченко Андрій Миколайович. Зокрема, обговорювали специфіку того, яким чином врахувати дві спеціальності в назві та змісті магістерських досліджень. Стейкхолдер ОПП «Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова і література (англійська))» Мірошниченко А.М. також наголосив на важливості врахувати методичний аспект в кожній роботі, адже зазначена спеціальність — «Середня освіта». Серед висновків також затвердили необхідність зафіксувати ці особливості в методичних рекомендаціях до написання кваліфікаційних робіт.

Онлайн-презентації авторських концепцій підручників

23 лютого 2024 року група забезпечення ОПП Середня освіта (Українська мова і література) (гарант - доц.Падалка Р.М.), стейкголдер освітньої програми Ковальова Наталія Миколаївна, заступник директора з НВР Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Черкаської селищної ради, викладачі кафедри української мови й літератури та здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми денної та заочної форм навчання філологічного факультету взяли участь в обговоренні підручника для 7 класу «Українська мова» (автори – О.М.Семеног та ін.) та зазначили, що мета підручників з української мови загалом - розвиток здатності спілкуватися українською мовою в особистому й суспільному житті; здатності спілкуватися рідною мовою; формування шанобливого ставлення до культурної спадщини; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду. Також стейкголдери та здобувачі зауважили, що реалізація ідеї НУШ у підручнику – це формування в учнів здатність аналізувати мовно-літературний матеріал різних рівнів; відшуковувати оптимальні способи розв’язання комунікативних завдань; співпрацювати в парі, спілкуватися під час виконання групових навчальних завдань;дотримуватися культури письма й читання;використовувати запропонований довідковий матеріал;проводити покрокові дослідження. Отже, готуймось відновлювати Україну разом!

Базовий курс самодопомоги та первинної підтримки у кризових ситуаціях

27 лютого 2024 на кафедрі психології для здобувачів факультету гуманітарної та економічної освіти організований онлайн захід, Глущенко Світланою Іванівною - начальником відділу активної підтримки безробітних Слов’янського МЦЗ, стейкхолдером освітньої (освітньо-професійної) програми Психологія для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія спільно із завідувачем кафедри, професором Мелоян Анаіт Едуардівною.
Із докладом на тему: «Майбутнє роботи в Україні» виступила Лоіш Поліна Олексіївна – фахівець СМЦЗ.

Обговорювання змісту курсу «Теорія і методика класичного танцю»

28 лютого в рамках проведення роботи зі стейкхолдерами відбулося засідання кафедри музики та хореографії, присвячене обговорюванню змісту курсу «Теорія і методика класичного танцю». До заходу були залучені члени кафедри та стейкголдери: Образцова К.В. – здобувачка ОП «Початкова освіта», спеціальності 013 Початкова освіта, другого (магістерського) рівня вищої освіти, 2 курс, денне відділення та Кулішов А. В., директор КЗПО «Слов’янська школа мистецтв».
Доповідач — доцент кафедри музики та хореографії, заслужений працівник культури України, Котов В. Г., ознайомив присутніх зі змістом програми, яка детально описує мету, завдання вивчення дисципліни, розповідає на формування яких компетентностей налаштована програма, на досягнення яких результатів спрямована робота в рамках дисципліни «Теорія і методика класичного танцю».
Сподіваємось що саме ця програма буде сприяти формуванню любові і зацікавленості студентів до хореографічної та музичної культури, розвитку їх естетичного смаку, художньо-виконавської, музично-педагогічної майстерності. А все це в свою чергу матиме сприятливий вплив на здатність зберігати і примножувати культурні цінності нашої країни і суспільства.

Зустріч зі стейкхолдером ОП Соціальна робота та ОП Соціальне забезпечення

27.02.2024 р. на кафедрі соціальної роботи педагогічного факультету відбулася зустріч здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 231 Соціальна робота і 232 Соціальне забезпечення, професора Коношенка С.В., доцента Коношенко Н.А. та стейкхолдера - Певень Тетяни Миколаївни – в.о. Директора Центру соціальних служб м. Слов’янська Донецької області. Під час заходу Певень Т.М. ознайомила присутніх із завданнями, структурою, напрямами, змістом діяльності соціальної установи. Особливий акцент було зроблено стейкхолдером на методику роботи з жертвами насильства та родинами, які перебувають у складних життєвих обставинах.