Наукова робота здобувачів

1. Використання ІКТ на уроках біології при вивченні теми (за вибором).

2. Використання проєктної технології на уроках біології.

3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.

4. Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках біології шляхом запровадження елементів інтеграції.

5. Використання системи практично-зорієнтованих завдань у процесі реалізації компетентнісного підходу при вивченні біології

6. Виховання учня як успішної особистості у процесі вивчення предметів природничого спрямування.

7. Розвиток критичного мислення учнів на уроках біології та основ здоров’я.

8. Модернізація змісту та методології предметів природничого циклу, технологізація процесу навчання та формування компетентностей засобами STEM-освіти.

9. Розвиток компетентностей продуктивної творчої діяльності у процесі навчання біології.

10. Застосування технологій дистанційного навчання біології.

11. Застосування технологій дистанційного навчання основ здоров’я.

12. Впровадження інноваційних технологій у освітній процес з біології.

13. Інноваційні технології у вивченні теми (за вибором).

14. Діяльнісний підхід до особистісного розвитку школяра у навчанні біології.

15. Діяльнісний підхід до особистісного розвитку школяра у навчанні основ здоров’я.

16. Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках біології.

17. Застосування здоровязбережувальних технологій в освітньому процесі з біології.

18. Використання цифрової лабораторії з біології «Ейнштейн» для розвитку в учнів практичних умінь та навичок.

19. Формування екологічної свідомості на уроках з предметів природничого циклу.

20. Діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу з біології при вивченні теми (за вибором).

21. Розвиток творчих рис особистості у процесі навчання біології та основ здоров’я.

22. Діяльнісний підхід як необхідна умова розвитку вмінь і навичок учнів на уроках природничого спрямування.

23. Інтерактивні технології навчання біології та основ здоров’я.

24. Виховання ціннісного ставлення до природи у процесі навчання біології.

25. Формування продуктивної діяльності школярів в умовах інноваційної діяльності вчителя біології.