Обговорення звіту-самоаналізу якості реалізації освітньої програми «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Опубліковано: П'ятниця, 28 червня 2024, 13:23
22 березня 2024 року відбулось засідання кафедри фізичної терапії, фізичного виховання та біології з обговорення звіту-самоаналізу якості реалізації освітньої програми «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та обговорення результатів анонімного опитування здобувачів бакалаврату. На онлайн-зустрічі була присутня Горєлікова Тетяна Володимирівна, директорка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Слов’янської територіальної громади Донецької області.
З метою внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, організації зворотного зв’язку зі здобувачами, покращення якості освітніх програм і поліпшення організації освітнього процесу було проведено опитування здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання щодо якості освітніх програм відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2019 № 977).
Першою слово про результати опитування здобувачів взяла гарант ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» доцент Курільченко І.Ю. Вона відзначила, що анкетування не виявило випадків незадоволення здобувачів рівнем та умовами викладання на освітній програмі. Керівник групи забезпечення спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) доцент Кушакова І.В. зауважила, що студентів потрібно постійно інформувати про новини в освітньому процесі, урізноманітнювати методи викладання, щоб привабливість ОП для здобувачів не зменшувалась. Завідувач кафедри ФТФВБ професор Дичко В.В. підбив підсумки роботи над формуванням відомостей самооцінювання ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня і підкреслив необхідність дотримання часових меж у підготовці до акредитації програми.