Вплив іграшки на відновлення психологічного здоров’я дитини під час воєнного стану

Проєкт
«Майстер-клас від психолога-практика»
Голощапова Олена Вікторівна – психолог-методист вищої категорії, сертифікований арт-терапевт, голова ГО «Імпульс Донеччини», керівник проєкту в партнерстві з
БФ «Рідні» та ЮНІСЕФ
«Вплив іграшки на відновлення психологічного здоров’я дитини під час воєнного стану»

30 січня 2024 р. здобувачі першого бакалаврського рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» ОПП «Практична психологія» ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» взяли участь у майстер- класі від психолога-практика Голощапової Олени Вікторівни на тему: «Вплив іграшки на відновлення психологічного здоров’я дитини під час воєнного стану»». Психологиня поділилась досвідом застосування сучасних психотехнік відновлення психологічного здоров’я дітей в різних куточках України. У теоретичній частині спікерка звернула увагу на психологію стресу та ПТСР, визначила специфіку реакцій дитини на стрес.
Серед наведених психотерапевтичних методик були представлені хібукітерапія, терапевтичний їжачок та ігрові кімнати. На прикладі хібукітерапії психологиня пояснила ключові принципи роботи психолога та практичні вправи.
Іграшка «Терапевтичний їжачок» – це мама-їжачок і дитина-їжачок, які допомагають дітям впоратися із тривогою, фобіями, стресовими станами та формують механізми самозахисту у дитини. Були представлені такі практичні вправи, як-от: «Створи свого їжачка», казки (історії про їжачка), розмальовки та арт бук з різноманітними завданнями.
Отже, учасники отримали можливість ознайомитися із сучасними психотехніками відновлення психологічного здоров’я дітей, які зазнали стресових ситуацій під час повномасштабної війни. Увесь матеріал, поадний на майстер-класі, надав здобувачам цінні інструменти та ідеї для подальшого вивчення та використання сучасних психотехнік у практиці практичної психології.