Співпраця зі стейкголдерами: “Науково-практична майстерня”

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))

18.05.23р. розпочала роботу секція кафедри германської та слов’янської філології в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів і здобувачів вищої освіти Донбаського державного педагогічного університету, вчителів та учнів закладів загальної середньої освіти, працівників закладів позашкільної освіти «ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ». Традиційний формат зустрічі було розширено роботою “Науково-практичної майстерні”, яку організовано за ініціативою як науково-педагогічних працівників кафедри германської та слов’янської філології, так і здобувачів ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти. Мета “Науково-практичної майстерні” полягає у розробці шляхів, які дозволять поєднати навчальний процес із інноваціями та науковими дослідженнями викладачів та студентів, мотивувати студентів до проведення науково-дослідної роботи, популяризувати різні форми наукової творчості тощо. Здобувачі ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня освіти представили результати вивчення актуальних проблем методики навчання іноземних мов. Так, роботи здобувачів було присвячено проблемі використання Інтернет-сервісів в освітньому просторі (А. Андрійчак, студентка філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))); особливостям навчання критичного мислення на уроці англійської мови в старшій школі (М. Кубота, студент філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))); дидактичному потенціалу автентичних художніх текстів як засобу формування лексичної компетентності учнів старших класів (Р. Шаповалова, студентка філологічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська))). Здобувачі були раді поділитися результатами своїх наукових пошуків, власним практичним досвідом та обговорити це в позитивній та плідній дискусії. Гостями “Науково-практичної майстерні” стали стейкголдери ОПП Середня освіта (Мова і література (англійська)) другого (магістерського) рівня вищої освіти: Оксана Анатоліївна Бабенко (директор Слов’янського педагогічного ліцею Слов’янської міської ради Донецької області), Євгенія Анатоліївна Луганцова (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) та Ірина Миколаївна Мирик (учитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради). Стейкголдери поділилася власним професійним досвідом та надали здобувачам корисні поради як зробити навчання іноземної мови захопливим та результативним. Щиро дякуємо усім учасникам “Науково-практичної майстерні”!