Співпраця зі стейкголдерами: обговорення проєкту ОПП «Середня освіта (мова і література (англійська))» другого магістерського рівня вищої освіти на 2023 – 2024 н.р.
- Опубліковано: П'ятниця, 19 травня 2023, 14:46
12.05.23р. в межах засідання кафедри германської та слов’янської філології за участю стейкголдера освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти Євгенії Анатоліївни Луганцової (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) відбулося обговорення Проєкту ОПП «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2023 – 2024 н.р. Є. А. Луганцова виступила з пропозиція щодо розширення напрямів Дисциплін фахового вибору в ОПП 2023, що є прогресивним кроком у підготовці висококваліфікованих фахівців. Колектив кафедри германської та слов’янської філології підтримав пропозицію Є. А. Луганцової. Під час зустрічі робочою групою ОПП «Середня освіта (Мова та література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти було представлено та прокоментовано зміни в Проєкті ОПП 2023, що внесено з урахуванням Тимчасового стандарту вищої освіти Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет». Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь магістр. Галузь знань 01 Освіта/Педагогіка. Спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), затв. зі змінами в редакції, затвердженій рішенням вченої ради ДДПУ, протокол №7 від 27.04.2023 р. [Зі змінами, внесеними на підставі врахування проєкту Стандарту во спец.014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), маг., МОНУ, 2023 р. в редакції, затвердженій рішенням вченої ради ДДПУ, протокол № 7 від 27.04.2023 р.]. Зустріч пройшла динамічно та продуктивно. Цьогорічна процедура перегляду та оновлення освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти стала ще одним значущим маркером на шляху її вдосконалення.