Співпраця зі стейкголдерами: Практичне заняття з навчальної дисципліни «Методика навчання англійської мови»

20.02.23 р. у форматі співпраці із зовнішніми стейкголдерами було проведено практичне заняття з ОК "Методика навчання англійської мови" зі здобувачами І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Практичне заняття було підготовлено стейкголдерами Луганцовою Євгенією Анатоліївною (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) та Мирик Іриною Миколаївною (учитель англійської та німецької мов Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Слов’янської міської ради). Метою практичного заняття було ознайомити здобувачів з інноваційними технологіями навчання іноземної мови у старшій школі (рівень профільної середньої освіти); змістом особистісно-орієнтованого підходу; з методами і прийомами змішаного навчання для успішного формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. Презентуючи питання інновацій в освіті, стейкголдери підкреслили, що питання удосконалення якості освіти неможливе без створення інноваційного простору, активного впровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій, що робить школу конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг. Саме інноваційна діяльність дає вчителю іноземних мов широкі можливості для професійного зростання, спонукає до саморозвитку, допомагає прогнозувати результати навчання, оновлює освітній процес та унеможливлює пасивність учнів під час уроку. Є.А. Луганцова та І.М. Мирик акцентували увагу на практиках особистісно-орієнтованого підходу в освіті, які дозволяють учителю та учню створювати спільну освітню діяльність, що спрямована на індивідуальну самореалізацію учня, передбачає надання йому допомоги в усвідомленні себе особистістю, у виявленні, розкритті своїх можливостей, становленні самосвідомості та самоствердження. Стейкголдери також представили прогресивні рішення в методиці навчання англійської мови для успішного формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. Заняття пройшло динамічно, продуктивно та результативно.