Науково-практичний семінар «Педагогічні технології в професійній діяльності педагога-тьютора / педагога-андрагога»
- Опубліковано: Понеділок, 21 листопада 2022, 14:08
На кафедрі педагогіки вищої школи 17.11.2022 р. було проведено кафедральний науково-практичний семінар «Педагогічні технології в професійній діяльності педагога-тьютора / педагога-андрагога».
У роботі семінару взяли участь викладачі кафедри педагогіки вищої школи, зовнішні стейкґолдери: директор Комунального закладу «Покровський педагогічний фаховий коледж» к.пед.н. Олійник Олена Іванівна, в.о. ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ) к.пед.н., доц. Бурцева Юлія Олександрівна, в.о. директора Комунального закладу «Бахмутський педагогічний фаховий коледж» Рубцова Марина Анатоліївна, директор Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Гусейнов Самандар Надирович, директор Слов’янського енергобудівного фахового коледжу Турка Віктор Миколайович, директор Державного закладу професійної освіти «Сіверський професійний ліцей» Стиранець Володимир Іванович, фахівці-практики: доцент кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти, голова комісії з внутрішнього забезпечення якості освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка к.пед.н., доц. Бойко Марія Миколаївна, заступник директора з навчальної роботи Комунального закладу «Покровський педагогічний фаховий коледж» к.пед.н., доц. Нємцева Наталія Сергіївна, старший майстер виробничого навчання Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Бондаренко Наталія Володимирівна, здобувачі другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
Під час онлайн засідання було обговорено питання щодо особливостей підготовки майбутніх викладачів в умовах сьогодення, впровадження педагогічних технологій в освітній процес закладів освіти, шляхи вдосконалення майбутньої професійної діяльності педагога-тьютора та педагога-андрагога. Присутні на семінарі зазначили актуальність висвітлених проблем на сучасному етапі розвитку освіти і науки.