Методичний семінар: «Забезпечення ефективності реалізації освітніх програм бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти підготовки здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)»

25 листопада на кафедрі теорії і практики технологічної та професійної освіти відбувся семінар на тему «Забезпечення ефективності реалізації освітніх програм бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти підготовки здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)». В зустрічі приймали участь:

Група забезпечення спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) – гарант ОП другого (магістерського) рівня ВО, завідувач кафедри, професор Бондаренко В. І.; гарант ОП першого (бакалаврського) рівня ВО, доцент Вовк Н. В.; доцент Бутиріна М. В.

Запрошені стейкхолдери: Крайня З. М. – заступник директора з навчально-виховної роботи Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №12, Слов’янської міської ради; Ніколаєнко О.В. – директор Комунального закладу «Станція юних техніків» м. Слов’янськ Донецької області; Кононенко О. В.– здобувач магістерського рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), Ковальчук Т. С. – здобувач магістерського рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології).

До обговорення були представлені доповіді:

«Позиції щодо оновлення ОПП бакалаврського рівня вищої освіти підготовки здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)» – доповідач гарант ОП першого (бакалаврського) рівня, доцент Н.В.Вовк;

«Організація освітнього процесу в навчальних майстернях» – доповідач гарант ОП другого (магістерського) рівня ВО», завідувач кафедри, професор В.І Бондаренко;

«Зв'язок з потенційними роботодавцями, організація та рівень працевлаштування випускників» – доповідач Ніколаєнко О.В., директор Комунального закладу «Станція юних техніків» м. Слов’янськ Донецької області.

Учасники семінару внесли актуальні пропозиції щодо оновлення ОП Середня освіта (Трудове навчання та технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та навчального плану відповідного рівня.