Засідання робочої групи, відповідальної за створення та оновлення освітньої (освітньо-професійної) програми «Спеціальна освіта» другого (магістерського) рівня

27 січня 2021 року відбулося засідання робочої групи, відповідальної за створення та оновлення освітньої (освітньо-професійної) програми «Спеціальна освіта» другого (магістерського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта, на факультеті спеціальної освіти ДДПУ. Гарант ОПП проф.. Мамічева О.В., зовнішні стейкхолдери Сабардак Оксана Віталіївна – директорка Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Слов’янської міської ради Донецької області (роботодавець);  Пушкар Наталія Борисівна – директорка Комунального закладу «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради (роботодавець, випускниця); Борисова Олена Вікторівна – в.о. директорка Слов'янської спеціальної школи № 41 Донецької обласної ради (роботодавець, випускниця); Руденко Владлена Станіславівна – завідувачка Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 25 «Дюймовочка» Слов’янської міської ради Донецької області (роботодавець, випускниця); Погребняк Тетяна Юріївна – заступник директора з виховної роботи  Комунального закладу «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради (випускниця);  Печериця Оксана Юріївна – вчитель початкових класів Комунального закладу «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради (випускниця); Пушкар Олег Юрійович – вихователь Комунального закладу «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради (випускник); викладачі кафедри логопедії та спеціальної психології ДВНЗ «ДДПУ» в.о. завідувачка кафедри ЛіСП доц. Малій Н. Ю., доц. Кордонець В.В., доц.. Сильченко В.В., асистент Боброва Г.Ю. та здобувачка 3 курсу бакалаврського рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта Кулик К.О. обговорили проєкт освітньо-професійної програми.

Під час обговорення учасники зазначили, що метою ОПП є формування фундаментальних знань з теорії і практики організації освітнього процесу у ВНЗ, науково-дослідницької роботи із спеціальної педагогіки та психології  вищої школи на інноваційних засадах, відпрацювання вмінь самостійно проводити викладацьку та інноваційну пошукову діяльність з дотриманням норм наукової етики й академічної чесності, набуття досвіду керування навчально-пізнавальною, науково-дослідницькою, корекційно-педагогічною діяльністю студентів 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 016 Спеціальна освіта.

Гарантом було зазначено про вибіркову складову освітнього компоненту, представлену для можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача, під час професійно-практичної, педагогічної та психологічної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти до професійної діяльності у вищих.

Під час засідання роботодавці наголосили на необхідності посилення практичної підготовки фахівців зі спеціальної освіти, що було обговорено та внесено до протоколу зустрічі.

Дякуємо усім учасникам засідання за участь та плідну співпрацю, сподіваємося зустрітися особисто та продовжити роботу!