Засідання робочої групи ОПП «Спеціальна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта
- Опубліковано: П'ятниця, 05 лютого 2021, 12:23
15 січня 2021 року на кафедрі технологій спеціальної та інклюзивної освіти Донбаського державного педагогічного університету відбулося засідання робочої групи, відповідальної за перегляд та оновлення освітньої програми ОПП «Спеціальна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта.
У засіданні прийняли участь викладачі кафедри технологій спеціальної та інклюзивної освіти проф. Дмитрієва І. В., доц. Гіренко Н. А., доц. Одинченко Л. К., доц. Співак Л. А., Іваненко А. С., Манько О. Г. та стейкхолдери:
Лопухіна Т. В. - канд. пед. наук, доцент кафедри психології та розвитку особистості, завідувач відділу професійного розвитку фахівців освіти дітей з особливими освітніми потребами «Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
Гриненко О. М. - канд., пед., наук завідувач гуманітарно-науково-технічного відділу «Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості».
На засіданні було обговорено питання необхідності оновлення ОПП «Спеціальна освіта» та корегування навчального плану зі спеціальності 016 Спеціальна освіта третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. У процесі конструктивного діалогу учасники внесли пропозиції щодо удосконалення компонентів освітньо-професійної програми. Зокрема, канд., пед. наук Гриненко О. М., яка позитивно охарактеризувала представлений навчальний план та запропонувала розширити вибіркову складову освітнього компоненту, що сприятиме реалізації особистісного потенціалу здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та формуванню індивідуальної освітньої траєкторії під час підготовки до професійної діяльності в умовах вищого навчального закладу.
Канд. пед. наук, доцент Лопухіна Т. В., яка критично оцінюючи навчальний план, вказала на його вагомі основні переваги, наголосивши на актуальності вивчення переважної кількості запропонованих навчальних дисциплін.
Також акцентувала увагу на необхідності посилення практичної підготовки здобувачів, як однієї із основних складових забезпечення якості вищої освіти та формування професійних компетентностей випускника.
В якості пропозиції щодо поліпшення якості навчання в сучасних умовах реформування освітньої галузі запропонувала запровадити розширене вивчення курсу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
Наприкінці робочої зустрічі учасники відзначили важливість оновлення ОПП «Спеціальна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта для поліпшення якості результатів навчання здобувачів та висловили сподівання на подальшу плідну співпрацю.