Рецензування кваліфікаційних робіт для державної атестації другого (магістерського) рівня та участь стейкхолдерів у захисті КР
- Опубліковано: Четвер, 11 січня 2024, 16:00
У грудні 2023 року на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти відбулися рецензування та захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Стейкхолдерами-рецензентами – С. Крапівіною (директорка Слов’янського ЗЗСО № 19), М. Головань (завідувачка методичного кабінету при відділі освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради), В. Стрілець (учителька початкових класів Шандриголівської загальноосвітньої школи Лиманської міської ради), Т. Довженко (д. пед. н., проф., декан факультету початкового навчання ХНПУ імені Г.С. Сковороди), О. Чуріковою-Кушнір (к. пед. н., проф. кафедри музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича), З. Софроній (к. пед. н., доц. кафедри музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича) – було відзначено високий теоретико-методичний рівень кваліфікаційних робіт, належний рівень використання сучасних наукових методів у процесі дослідження освітнього процесу в початкових класах НУШ, застосування новітніх теоретичних знань і методик під час організації наукових досліджень у сфері початкової освіти; підкреслено обґрунтованість і коректність сформульованих висновків i рекомендацій, що мають практичне значення. Також стейкхолдерами було акцентовано увагу на актуальності проблематики магістерських робіт: реалізація партнерської взаємодії між учителем, учнями та батьками в освітньому процесі початкових класів НУШ, індивідуальна освітня траєкторія учнів на уроках літературного читання, формування критичного мислення на уроках різних освітніх галузей початкової школи, формування ключових компетентностей учнів початкових класів в умовах НУШ, педагогічні умови формування медіаграмотності здобувачів початкової освіти тощо. У такий спосіб відзначено високий рівень підготовки наукових досліджень майбутніх учителів початкових класів, що в подальшому результативно вплине на їхню професійну діяльність.