Наукові дослідження роботодавців зі здобувачами ОПП «Педагогіка вищої школи» та ОНП «Освітні, педагогічні науки»
- Опубліковано: Понеділок, 26 грудня 2022, 12:41
У рамках реалізації плану роботи кафедри педагогіки вищої школи зі стейкголдерами ОПП «Педагогіка вищої школи» та ОНП «Освітні, педагогічні науки», роботодавці та викладачі кафедри взяли участь у наукових дослідженнях зі здобувачами другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти. Протягом листопада-грудня 2022 року за результатами проведення всеукраїнських та міжнародних конференцій були опубліковані статті:
1. Олійник О.І. (директор Комунального закладу «Покровський педагогічний коледж»), Фатальчук С.Д. (доцент кафедри ПВШ), Гуцал А.П. (здобувач 2 курсу ОПП) До проблеми формування педагогічної техніки майбутніх тьюторів в умовах освітнього середовища ЗВО. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали IV Міжнародної наукової конференції, м. Івано-Франківськ, 2 грудня, 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 177-178.
2. Бурцева Ю.О. (в.о.ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ)), Коркішко О.Г. (доцент кафедри ПВШ), Соснова І.О. (здобувач 2 курсу ОПП) Формування професійного іміджу майбутнього викладача як складова його професійної підготовки. Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the IV International Scientific and Practical Conference, Cambridge, December 9, 2022. Cambridge-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2022. pp. 206-208.
3. Бурцева Ю.О. (в.о.ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Краматорськ)), Іотковська М.О. (здобувач 4 курсу ОНП) Формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти під час фахової підготовки. International scientific conference «Information technologies and management in higher education and sciences»: conference proceedings (November 28, 2022. Fergana, the Republic of Uzbekistan). Part 1. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2022. pp. 156-159.
4. Гусейнов С.Н. (директор Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса), Гарань Н.С. (доцент кафедри ПВШ), Ахмедова Г. (здобувач 2 курсу ОПП) Формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців у дистанційному навчанні. Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, December 2, 2022. Helsinki, Republic of Finland: European Scientific Platform, 2022. pp. 112-114.
5. Рубцова М.А. (в.о.директора Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж»), Коркішко А.В. (доцент кафедри ПВШ), Соснова І.О. (здобувач 1 курсу ОНП) Вплив ідей В. Сухомлинського на становлення професійного іміджу сучасного педагога. Проблеми педагогічної освіти: реалії сьогодення, нові ідеї та перспективи. Матеріали науково-практичної конференції (м. Полтава, 25-26 листопада 2022 р.). Одеса: Видавництво «Молодий вчений», 2022. С. 5-9.
6. Стиранець В.І. (директор ДЗПО «Сіверський професійний ліцей»), Топольник Я.В. (професор кафедри ПВШ), Казмірчук В.В. (здобувач 2 курсу ОПП) Індивідуалізація змісту самостійної роботи здобувачів закладів освіти на основі реалізації задачного підходу в організації навчання. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» № 23 (грудень, 2022) за матеріалами V Міжнародної науково-практичної конференції «An integrated approach to science modernization: methods, models and multidisciplinarity», що проводилася 23 грудня 2022 року ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія). Обухів: Друкарня ФОП Гуляєва В.М., 2022. С. 361-363.
7. Турка В.М. (директор Слов’янського енергобудівного фахового коледжу), Сипчук Є.Ю. (здобувач 2 курсу ОНП) Віртуальні лабораторії як засіб підвищення ефективності дослідницької діяльності здобувачів на уроках фізики. International scientific conference «Information technologies and management in higher education and sciences»: conference proceedings (November 28, 2022. Fergana, the Republic of Uzbekistan). Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2022. Part 3. pp. 223-228.