VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» за участю стейкхолдерів та роботодавців на факультеті ПТПО

У грудні 2022 року на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти відбулася VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій».
У конференції взяли участь понад 150 осіб: студенти, магістранти, аспіранти, науковці, представники закладів вищої, середньої, дошкільної, позашкільної освіти та установ культури. До участі в конференції долучилися стейкхолдери та роботодавці, які співпрацюють у межах реалізації ОП «Початкова освіта» як на бакалавріаті, так і магістратурі: О. Валюх, директорка КЗ «Святогірський ЗЗСО І–ІІІ ступенів Святогірської міської ради»; О. Сиротенко, випускниця ОП «Початкова освіта» спеціальності 013 Початкова освіта, учителька початкових класів Слов’янського опорного ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 13; Н. Міщенко, учителька вищої категорії Краматорської української гімназії Краматорської міської ради; М. Головань, завідувачка методичного кабінету при відділі освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради; С. Крапівіна, директорка Слов’янського ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 19.
Конференцію проведено для висвітлення низки нагальних проблем сучасної професійної педагогічної освіти в Україні, зокрема роботу було зосереджено на таких основних напрямах:
1. Нова українська школа: педагогічні інновації в системі початкової та середньої освіти.
2. Теорія та практика організації освітнього процесу в закладах дошкільної, середньої та позашкільної освіти.
3. Теорія та методологія професійної підготовки майбутніх учителів.
4. Сучасні тенденції розвитку мистецької освіти.
5. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
6. Європейська інтеграція у сфері освіти і науки.
За підсумками онлайн-обговорення було визначено стратегічні напрями й основні завдання щодо підвищення кваліфікаційної підготовки педагогічних кадрів, формування мотивації та створення умов для саморозвитку педагогічних кадрів упродовж професійної діяльності; окреслено шляхи активізації діяльності щодо реалізації освітніх програм підвищення кваліфікації, спрямованих на забезпечення інтеграції науки і практичної педагогічної діяльності; способи модернізації змісту, форм, методів навчання педагогів відповідно до вимог інформаційного суспільства; забезпечення науково-методичного супроводу дослідно-експериментальної діяльності ЗВО; упровадження інноваційних моделей та технологій навчання педагогічних працівників для їхнього професійного вдосконалення тощо.