Залучення стейкхолдерів до участі в обговоренні науково-практичної складової освітньої програми «Початкова освіта»
- Опубліковано: Четвер, 19 травня 2022, 13:20
18 травня 2022 року викладачами кафедри теорії і практики початкової освіти було проведено секційне засідання в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перспективні напрями сучасної науки та освіти», на якому було висвітлено такі питання: Нова українська школа: педагогічні інновації в системі початкової освіти; теорія та практика організації освітнього процесу в закладах дошкільної, середньої та позашкільної освіти; теорія та методологія професійної підготовки майбутніх учителів; сучасні тенденції розвитку мистецької освіти; інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Дискурсивних аспектів набули доповіді: І. Хижняк «Динаміка змін в освітньо-професійній програмі «Початкова освіта» магістерського рівня вищої освіти; Л. Гаврілової «Сучасні вимоги до магістерської роботи в умовах оновлення освітньої програми «013 Початкова освіта»; І. Вікторенко «Організаційно-методичні засади виробничої практичної підготовки майбутніх учителів Нової української школи в магістратурі»; С. Трінченко «Засоби відеоконференції як основний інструмент організації дистанційного навчання в початковій школі»; А. Єфименко «Методика дослідження рівня сформованості критичного мислення молодших школярів» тощо.
До наукового обговорення були залучені стейкхолдери та представники різних ЗЗСО: О. Валюх (директор НВЗ «Святогірська загальноосвітня школа»), Н. Луценко (випускник ОП «Початкова освіта» бакалаврського рівня вищої освіти), О. Сиротенко (випускник ОП «Початкова освіта» бакалаврського рівня вищої освіти, учитель початкових класів Слов’янського опорного ЗЗСО), М. Головань (спеціаліст відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області), Г. Величко (випускник ОП «Початкова освіта» магістерського рівня вищої освіти), А. Єфименко (здобувач магістерського рівня вищої освіти), С. Трінченко (здобувач магістерського рівня вищої освіти).
Наразі попереду ще багато дискусійних питань у галузі початкової освіти, які потребують наукового обговорення і практичної верифікації.