Проведення опитування здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література)

22–24 грудня здобувачам ДДПУ було запропоновано взяти участь в опитуванні, спрямованому на вдосконалення якості освітнього процесу.
Із цієї нагоди було проведено онлайн-зустріч стейкхолдерів (Сулакова О.М. (заступник директора з НВР Словʼянської ЗОШ № 10 І-ІІІ ступенів, учитель української мови та літератури), Савченко Г.О. (заступник директора з НВР Словʼянської ЗОШ № 7 І-ІІІ ступенів, учитель англійської мови), Дєлєскє С.В. (директор Словʼянської ЗОШ № 8 І-ІІІ ступенів, учитель української мови та літератури), Самохвалова Л.В. (заступник директора Словʼянського педагогічного ліцею з наукової роботи)), членів робочих груп, гарантів (доцентів кафедри української мови та літератури Лисенко Н. В., Рябініної І. М.), кураторів академічних груп, представників студентського самоврядування філологічного факультету освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література)» та «Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова та література (англійська))» спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література).
Зустрічі передували серйозна робота з вивчення думки здобувачів освіти, обговорення внесених раніше пропозицій щодо організації навчання за випусковими ОП та обговорення пропозицій щодо їхнього вдосконалення. Вивчалась думка здобувачів, роботодавців з орієнтацією на якість програм, що було доцільним і корисним, ураховуючи особливості дистанційної освіти.
З метою визначення рівня організації освітнього процесу за обраною програмою було сформовано питання анкети, і з електронної адреси ДДПУ на електронні скриньки респондентів надійшло посилання на опитування, у якому пропонувалося взяти участь. Неабиякий інтерес становили питання стосовно бажання здобувачів вищої освіти залучитись до процесу перегляду ОП та процедур забезпечення її якості; реалізації права на вибір навчальних дисциплін; задоволення співвідношення теоретичної й практичної частин освітньої програми; зрозумілості форм та методів навчання, вибраних спеціалістами при викладанні дисциплін, що вивчаються; розуміння мети, цілей та очікуваних результатів навчання; отримання інформації про форми контрольних заходів та критеріїв оцінювання знань дисциплін, що вивчаються; об’єктивність і неупередженість екзаменаторів.
Цікавими виявились пропозиції щодо залучення до викладання та організації освітнього процесу професіоналів-практиків, експертів галузі, представників роботодавців. Усі відповіді студентів були анонімними й аналізувалися в узагальненому вигляді.
Зазначимо, що вищезгадана зустріч, як і опитування ректорату, проводилися з метою покращити освітній процес в університеті, зробити його більш якісним та студентоцентрованим.