Співробітництво зі стейкхолдерами ОП «Середня освіта (Мова і література (російська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти набирає обертів
- Опубліковано: Понеділок, 22 листопада 2021, 12:52
15 листопада відбулася онлайн-зустріч гаранта, членів робочої групи та стейкхолдерів ОП «Середня освіта (Мова і література (російська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (російська)), як-от: Маторіна Н. М., Рубан А. А., Ледняк Ю. В., Тесленко Н. І., Клець О. О., Клименко О. В., Масич А. А., Кравченко В. С. – з питань обговорення матеріалів наукових та науково-методичних статей до чергового (дванадцятого) випуску збірника «Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології» (Слов’янськ, 2021). У наукових розвідках розглянуто пропозиції щодо змін в освіті, обмін досвідом стосовно їх впровадження з метою формування конкурентоспроможних здобувачів вищої та середньої освіти, здатних вільно та швидко адаптуватися в умовах інформаційного суспільства та європейської інтеграції України. Матеріали схвалено та рекомендовано до друку. Вийшов друком 12-ий випуск наукового збірника «Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології» наприкінці листопада 2021 року (покликання: https://ddpu.edu.ua/index.php/naukovo-vydavnycha-diialnist/21-naukdosl/1483-teoretychni-i-prykladni-problemy-suchasnoi-filolohii).
19 листопада 2021 р. здобувачі, гарант, члени робочої групи та стейкхолдери ОП «Середня освіта (Мова і література (російська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти взяли участь в онлайн-заході, присвяченому святкуванню Міжнародного дня студента. Обмін набутим досвідом з представниками інших освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти, що впроваджуються на філологічному факультеті ДДПУ, став надзвичайно цікавим і корисним. (покликання: https://www.facebook.com/photo?fbid=4042536162514122&set=pcb.4042537789180626).
Отже, активізація співробітництва зі стекйкхолдерами дозволяє об’єктивно, спільними зусиллями вирішувати проблеми, що виникають у процесі реформування вищої освіти та забезпечення її якості.