Секційне засідання кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії та стейкхолдерів в межах Всеукраїнської науково-прекатичної конференції

У травні 2021 року, згідно з планом роботи із роботодавцями (зовнішніми стейкхолдерами), було залучено стейкхолдерів до секційного засідання кафедри спеціальної педагогіки та інклюзії в межах Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Перспективні напрями сучасної науки та освіти»,  яка проходила 20.05.21р. на платформі Zoom. До участі у конференції долучилися також викладачі кафедри, аспіранти та студенти, практичні працівники спеціальних закладів освіти (шкільних та дошкільних), викладачі інших закладів вищої освіти. Присутні підготували цікаві доповіді на сучасні теми теорії та практики спеціальної та інклюзивної освіти, визначили коло актуальних проблем щодо навчання і виховання дітей з особливими потребами, презентували інноваційні методики. У конференції прийняли участь стейкхолдери: директорка Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради Ушкалова Н.В.; Заслужена вчителька України, вчителька вищої категорії, вчителька-методист цієї школи Козлова О.В.; завідувачка спеціального дошкільного навчального закладу компенсуючого типу № 16 «Рушничок» Слов’янської міської ради Свідлова Т.Є., директорка  Комунального закладу «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» Сергієнко Ю.О., в.о. директора ЗЗСО № 17 Медяник Н.В. та ін.. Стейкхолдери виступили з доповідями стосовно практичного аспекту навчання і виховання дітей з особливими потребами.

За результатами роботи конференції підготовлено кафедральну монографію: «Сучасні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти; теорія, досвід, інновації» (за заг. ред. проф. І.В.Татьянчикової.

Було проведено сумісні майстер-класи щодо використання в навчально-виховному процесі он-лайн ресурсів. На  кафедрі готуються публікації про взаємодію з роботодавцями і стейкхолдерами (фейсбук, он-лайн ресурси, науково-методичний Альманах кафедри «Від науки – до практики»).