Засідання робочої групи ОПП «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія
- Опубліковано: Неділя, 31 січня 2021, 20:00
29 січня 2021 року на кафедрі практичної психології Донбаського державного педагогічного університету відбулося засідання робочої групи, відповідальної за створення та оновлення ОПП «Практична психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія.
На засіданні були присутні всі викладачі кафедри та стейкхолдери: Н.В.Лугінець – начальник Донецького обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти; І.А.Каракулова – начальник управління освіти, О.Е.Квас – спеціаліст І категорії управління освіти Краматорської міської ради; В.В.Панченко – начальник, Ю.М.Древняк – педагог-реабілітолог Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» військово-цивільної адміністрації м. Авдіївка; О.В.Котляров – директор Слов’янського хіміко-механічного технікуму; О.А.Бабенко – директор педагогічного ліцею ДДПУ; О.С.Міхєєв – директор ЗОШ№8 м.Дружківка; В.В.Лічман – завідувачка ЗДО№11 «Струмочок» м. Слов’янськ; Ю.В.Савицька – завідувачка, О.М. Ковальова – методист ЗДО№24 «Ракета» м. Слов’янськ; А.Д.Смелкова – психолог Слов'янського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст.; К.С.Редько – психолог Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Слов’янської міської ради Донецької області» (випускниця ДДПУ (2017 р.) за спеціальністю 053 Психологія).
На засіданні було обговорено питання удосконалення освітньо-професійної програми «Практична психологія».
Стейкхолдери одноголосно висловили спільну думку щодо високої рівня ОПП, гарного та логічного змістового її наповнення, відповідності запитам сучасних закладів та попитам усіх категорій населення, що потребують психологічної допомоги та психологічного супроводу кваліфікованих фахівців.
Стейкхолдери запропонували: 1) підсилити практичну підготовку здобувачів вищої освіти; 2) збільшити кількість навчальних дисциплін, спрямованих на підготовку психолога до роботи з дітьми особливими освітніми потребами; 3) переглянути вибіркові навчальні дисципліни, що не стосуються сфери психології.