Засідання робочої групи та стейкхолдерів освітньої програми Психологія для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія
- Опубліковано: Субота, 30 січня 2021, 20:23
21 січня 2021 року на платформі Zoom відбулося online-засідання робочої групи, внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів щодо обговорення освітньої програми Психологія для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія.
Роботу засідання розпочала Мелоян А.Е. – гарант освітньої програми, завідувач кафедри прикладної психології, кандидат психологічних наук, професор ДДПУ. Анаіт Едуардівна представила присутнім членів робочої групи: к.п.н., доцента кафедри психології Сергєєву І.В., к.п.н., доцента кафедри прикладної психології Осику О.В., к.п.н., доцента кафедри психології Свіденську Г.М. та стейкхолдерів: Кадук О.М. – завідувача відділу соціально–психологічного супроводу розвитку особистості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Кайоткіну Т.А. – завідувача психологічного центру та соціальної роботи управління освіти Костянтинівської територіальної громади; Глущенко С.І. – начальника відділу профорієнтації Слов’янського МЦЗ; Канзюбу О.М. – директора Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості; Гаражу М.В. – голову ГО «Точка рівноваги» (психосоціальна підтримка вразливим категоріям населення області); Кравцову О.К. – старшого спеціаліста проекта по психосоціальній підтримці населення Чеської гуманітарної організації «Людина в біді»; Садчікову О.Г. – аспіранта кафедри психології ДДПУ.
У ході роботи були обговорені питання унікальності освітньої програми, її особливості та концептуальний підхід, що забезпечить високу фахову підготовку магістрів психології. У освітній програмі визначені цілі, завдання, зміст, умови та технології реалізації освітнього процесу, програмні компетентності, що формуються в результаті вивчення дисциплін. Визначені програмою компетентності забезпечують високий рівень професійної підготовки випускників, забезпечують достатньо широке поле їх професійної діяльності та високу конкурентоспроможність на ринку праці. Ефективність освітнього процесу забезпечується його логічною побудовою, чітко продуманою та збалансованою структурою програми, раціональним поєднанням теоретичного навчання та практичної підготовки. Особливу увагу звернули на практичну підготовку студентів, оскільки у сьогоденні дуже важливо надавати високопрофесійну психологічну допомогу різним категоріям населення. Обговорювали план роботи зі стейкхолдерами на 2021 рік. Результатами обговорення стали пропозиції щодо проведення спільних науково-практичних заходів для підвищення рівня фахової підготовки здобувачів та забезпечення виконання програмних результатів навчання освітньої програми, а також спільні публікації стейхолдерів зі здобувачами в наукові видання.