Обговорили зміст навчального курсу «Психо-соціальне благополуччя дитини»

Співпраця нашого університету The LEGO Foundation від 2021 року у проєкті зі впровадження в освітній процес ігрових та діяльнісних методів навчання (регіональний координатор від нашого вишу – перша проректора Ольга Набока) має втілені результати, а саме: на ОП «Початкова освіта» викладачами кафедри природничо-математичних дисциплін та інформатики в початковій освіті реалізуються такі освітні компоненти: на бакалаврському рівні – обов’язковий «Навчання через гру», вибірковий «Діяльнісне освітнє середовище»; на магістерському – вибірковий «Діяльнісний підхід у початковій школі» (проф. В.О. Гринько, ас. Н.В. Корягіна).
У 2023 році фундація запропонувала співпрацю у проєкті «Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти психо-соціальної підтримки. Викладачі кафедри доц. Т.А. Євтухова ас. Н.В. Корягіна отримали підвищення кваліфікації в цьому напрямку, і вже цього навчального року здобувачі магістерського рівня почали набувати актуальних і вкрай важливих компетентностей на вибірковому курсі «Психо-соціальне благополуччя дитини».
Саме для обговорення перших результатів навчання, особливостей викладання цього курсу у вищій школі в дистанційному форматі, а також обговорення робочої програми, силабусу, навчально-методичних матеріалів була запрошена на засідання кафедри стейкголдерка – тренерка The LEGO Foundation Ірина Піскова. Пані Ірина погодилась із запропонованим трактуванням робочих матеріалів і виказала сподівання, що новий курс станеться у пригоді майбутнім учителям початкової школи, адже покликаний поглибити й розширити їхні знання з теорії і практики психології надзвичайних ситуацій, педагогіки гри, ефективних стратегій психосоціальної підтримки розвитку та навчання дитини в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема засобами навчання через гру; створювати безпечне ігрове освітнє середовище; забезпечити розвиток загальних і професійних компетентностей педагогів; активізувати розвиток значущих професійних якостей педагогів, у тому числі – психологічної стійкості, самоорганізації, рефлексії, агентності, мотивації до професійного самовдосконалення, самоменеджменту в умовах надзвичайних ситуацій.
Дякуємо стейкхолдерці пані Ірині за співпрацю!