Розширене засідання кафедри теорії і практики початкової освіти факультету початкової, технологічної та професійної освіти щодо рецензування пакетів завдань для державної атестації здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальність 013 П

18 січня 2022 року кафедрою теорії і практики початкової освіти в межах реалізації освітньої програми «Початкова освіта» було проведено потужний практико зорієнтований захід за участі значної кількості стейкхолдерів – представників ЗЗСО (О. Валюх (директор КЗ «Святогірський ЗЗСО І–ІІІ ступенів Святогірської міської ради»), Н. Міщенко (учитель вищої категорії, учитель-методист Краматорської української гімназії, голова ГО «Асоціація вчителів української мови та літератури Донеччини»), О. Сиротенко (учитель початкових класів Слов’янського опорного ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 13), І. Литвинова (головний спеціаліст сектору роботи з експертами Управління Державної служби якості освіти у Донецькій області), М. Головань (завідувач методичного кабінету при відділі освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради) та ЗВО (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника – М. Оліяр (завідувач кафедри педагогіки початкової освіти, д. пед. н., доцент), Л. Ілійчук (к. пед. н., доцент кафедри педагогіки початкової освіти); Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка – Н. Павлущенко (завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти, к. пед. н., доцент), О. Васько (к. пед. н., доцент кафедри дошкільної і початкової освіти), О. Білєр (к. пед. н., ст. викладач кафедри дошкільної і початкової освіти)).
Викладачі кафедри ТППО та стейкхолдери обговорили питання щодо ефективності проведення комплексного кваліфікаційного екзамену, рецензування пакетів завдань для державної атестації здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (денна і заочна форми навчання), що спрямовують студентів на повторення та систематизацію раніше вивченого матеріалу з найважливіших питань із методик навчання дисциплін початкової школи для подальшого застосування в практичній діяльності НУШ. Під час обговорення були намічені продуктивні шляхи організації та виконання магістерських досліджень випускників 2022 року, визначено теоретико-методологічну основу робіт, тематичну спрямованість з урахуванням сучасних інноваційних тенденцій у галузі початкової освіти.
Активна співпраця зі стейкхолдерами – представниками різних закладів освіти – сприяє покращенню й оптимізації напрямів роботи в підготовці майбутніх учителів початкових класів НУШ.