Зміст – 2022

 

1-4

завантажити

 

Від редакційної колегії

5

завантажити

 

 

 

 

 

Математика. Фзика

 

 

6

 

Кадубовський О.А., Сілін Є.С., Гриценко Т.Ю.

 

 

 

Про число двокольорових хордових о-діаграм роду 4 та суміжні питання

7–22

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261503

 

 

Пащенко З.Д., Одінцова Є.П.

 

 

 

Ділення з остачею в кільці гаусових чисел

23–32

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261500

 

 

Ткаченко В.М., Нєвєрова Ю.А.

 

 

 

Лазери як етап становлення квантової теорії випромінювання

33–37

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261506

 

 

 

Інформатика та методика її навчання

 

 

38

 

 

Величко В.Є., Федоренко О.Г.

 

 

 

Підготовка майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання» засобами Python

39–49

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261508

 

 

Величко С.В., Кайдан Н.В.

 

 

 

Нечітка система обробки текстових даних

50–59

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261510

 

 

Глазова В.В., Секлецов А.А.

 

 

 

Застосування STEM-технологiй під час навчання інформатики

60–64

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261520

 

 

Глазова В.В., Сурков М.І.

 

 

 

Використання робототехніки під час уроків інформатики

65–69

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261522

 

 

Кайдан Н.В., Кайдан В.П., Соседко О.В.

 

 

 

Ігрові методи як елемент STEM-освіти у навчально-виховному процесі закладів передфахової вищої освіти

70–75

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261523

 

 

 

Методика навчання математики в закладах загальної середньої та вищої освіти

 

 

76

 

Беседiн Б.Б., Рульова Н.Г., Сагай А.М.

 

 

 

Задачі з параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках алгебри

77–81

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261528

 

 

Беседiн Б.Б., Соколова О.В.

 

 

 

Дидактичні ігри, як засіб ефективного засвоєння знань та вмінь учнів на уроках математики 7-9 класів

82–88

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261532

 

 

Беседiн Б.Б., Шульгіна А.О.

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів 7-9 класів з теми «Функції та її графіки»

89–94

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261535

 

 

Бібікова І.В., Турка Т.В., Стьопкін А.В.

 

 

 

Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики в умовах НУШ

95–99

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261540

 

 

Бондар Д.С., Воробйова С.І., Кадубовський О.А.

 

 

 

Про одне важливе відношення в геометрії трикутника та суміжні питання

100–111

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261541

 

 

Гриценко Т.Ю., Турка Т.В., Шулик Т.В.

 

 

 

Особливості організації самостійної роботи учнів у процесі навчання математики

112–118

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261631

 

 

 

Методика навчання фізики та астрономії в закладах загальної середньої та вищої освіти

 

 

119

 

Лимарєва Ю.М., Масич В.В., Єкімов Є.О.

 

 

 

Графічне моделювання як важливий етап вирішення фізичної задачі

120–126

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261632

 

 

Лимарєва Ю.М., Масич В.В., Турка В.М.

 

 

 

Навчальна «пастка» як методичний прийом активізації розумової діяльності здобувачів освіти

127–133

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261633

 

 

Лимарєва Ю.М., Масич В.В., Олійник О.М.

 

 

 

Багатоетапні графічні задачі з фізики у навчанні здобувачів освіти, що мають високий рівень навчальних досягнень

134–141

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261634

 

 

Лимарєва Ю.М., Масич В.В., Удовиченко В.В.

 

 

 

Самостійний фізичний експеримент як засіб формування загальних компетентностей особистості

142–148

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261635

 

 

 

 

 

Зміст

149

завантажити

 

Сontents

151

завантажити