|
|
|
Зміст – 2022
|
1-4 |
Від
редакційної колегії |
5 |
|
|
|
|
Математика. Фзика |
6 |
|
|
Кадубовський О.А., Сілін Є.С.,
Гриценко Т.Ю. |
|
|
|
|
Про число
двокольорових хордових о-діаграм роду 4 та суміжні питання |
7–22 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261503
|
|
|
Пащенко З.Д., Одінцова Є.П. |
|
|
|
|
Ділення з остачею
в кільці гаусових чисел |
23–32 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261500
|
|
|
Ткаченко В.М., Нєвєрова Ю.А. |
|
|
|
|
Лазери як
етап становлення квантової теорії випромінювання |
33–37 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261506
|
|
|
Інформатика
та методика її навчання |
38 |
|
|
Величко В.Є., Федоренко О.Г. |
|
|
|
|
Підготовка
майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання»
засобами Python |
39–49 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261508
|
|
|
Величко С.В., Кайдан Н.В. |
|
|
|
|
Нечітка
система обробки текстових даних |
50–59 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261510
|
|
|
Глазова В.В., Секлецов А.А. |
|
|
|
|
Застосування
STEM-технологiй під час навчання інформатики |
60–64 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261520
|
|
|
Глазова В.В., Сурков М.І. |
|
|
|
|
Використання
робототехніки під час уроків інформатики |
65–69 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261522
|
|
|
Кайдан Н.В., Кайдан В.П.,
Соседко О.В. |
|
|
|
|
Ігрові методи
як елемент STEM-освіти у навчально-виховному процесі закладів передфахової
вищої освіти |
70–75 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261523
|
|
|
Методика навчання математики в
закладах загальної середньої та вищої освіти |
76 |
|
|
Беседiн Б.Б., Рульова Н.Г.,
Сагай А.М. |
|
|
|
|
Задачі з
параметрами як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках
алгебри |
77–81 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261528
|
|
|
Беседiн Б.Б., Соколова О.В. |
|
|
|
|
Дидактичні
ігри, як засіб ефективного засвоєння знань та вмінь учнів на уроках
математики 7-9 класів |
82–88 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261532
|
|
|
Беседiн Б.Б., Шульгіна А.О. |
|
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів 7-9 класів з теми «Функції та її графіки» |
89–94 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261535
|
|
|
Бібікова І.В., Турка Т.В., Стьопкін
А.В. |
|
|
|
|
Реалізація
наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на
уроках математики в умовах НУШ |
95–99 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261540
|
|
|
Бондар Д.С., Воробйова С.І., Кадубовський
О.А. |
|
|
|
|
Про одне
важливе відношення в геометрії трикутника та суміжні питання |
100–111 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261541
|
|
|
Гриценко Т.Ю., Турка Т.В.,
Шулик Т.В. |
|
|
|
|
Особливості організації
самостійної роботи учнів у процесі навчання математики |
112–118 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261631
|
|
|
Методика навчання фізики та
астрономії в закладах загальної середньої та вищої освіти |
119 |
|
|
Лимарєва Ю.М.,
Масич В.В., Єкімов Є.О. |
|
|
|
|
Графічне
моделювання як важливий етап вирішення фізичної задачі |
120–126 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261632
|
|
|
Лимарєва Ю.М.,
Масич В.В., Турка В.М. |
|
|
|
|
Навчальна «пастка»
як методичний прийом активізації розумової діяльності здобувачів освіти |
127–133 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261633
|
|
|
Лимарєва Ю.М.,
Масич В.В., Олійник О.М. |
|
|
|
|
Багатоетапні графічні
задачі з фізики у навчанні здобувачів освіти, що мають високий рівень
навчальних досягнень |
134–141 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261634
|
|
|
Лимарєва Ю.М.,
Масич В.В., Удовиченко В.В. |
|
|
|
|
Самостійний фізичний
експеримент як засіб формування загальних компетентностей особистості |
142–148 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079122022261635
|
|
|
Зміст |
149 |
Сontents |
151 |