Навіщо під час пасивної педагогічної практики потрібно відвідувати всі уроки закріпленого класу: вони ж не всі стосуються спеціальності фізика?
Як відбувається процедура оскарження результатів контрольних заходів? Якими документами вона регулюється?
Я – студентка 4-го курсу факультету початкової, технологічної та професійної освіти заочної форми навчання. Проходжу виробничу практику в школі. Поясніть, будь ласка, як учителям фіксувати пройдений у дистанційній формі навчання матеріал? Дякую.
Чи не може університет допомогти мені, випускниці бакалавріату факультету початкової технологічної та професійної освіти в проблемі, з якою я стикнулась, прийшовши на роботу в школу. Що робити, я – молода вчителька, добре навчалась в університеті, викладачі допомогли мені опанувати сучасними технологіями навчання і виховання, які намагаюсь упроваджувати в процес навчальний процес. Спробую ділитися своїми прогресивними планами зі своїми колегами, залучати їх до співпраці. Однак у колективі переважно колеги передпенсійного і пенсійного віку і відверто ігнорують і не приймають мене зі своїми ідеями, іноді відверто і висміюють. Не хочуть слухати нічого про нові методики. Не розумію, які можуть бути причини цього і як знайти вихід із ситуації?
powered by smfaq