Зміст – 2021

 

1-4

завантажити

 

Від редакційної колегії

5

завантажити

 

 

 

 

 

Пам’яті Усенка Віталія Михайловича

6–17

завантажити

 

Математика

 

 

18

 

Кадубовський О.А., Стьопкiн А.В., Кириченко А.М.

 

 

 

Про число нееквівалентних двокольорових хордових O-діаграм роду 2, які мають один сірий (або чорний) цикл

18–33

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234823

 

 

Величко В.Є.

 

 

 

Ендоморфізми вільної групи

34–38

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234824

 

 

Рашевський М.О.

 

 

 

Про асимптотичне інтегрування слабко нелінійних сингулярно збурених систем звичайних диференціальних рівнянь

39–47

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234826

 

 

 

Фізика.

 

 

48

 

Надточий В.А., Берестовой А.М., Екимов Е.А.

 

 

 

Методы исследования и основные свойства низкоразмерных структур

48–58

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234828

 

 

Крохмаль Т.М., Нікітенко О.М.

 

 

 

Особливості траєкторій руху заряджених частинок у схрещених електричному та магнітному полях

59–72

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234838

 

 

Костиков А.П.

 

 

 

Фотофизические и парамагнитные свойства триптофана

73–79

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234839

 

 

 

Інформатика та методика її навчання

 

 

80

 

 

Глазова В.В., Кириченко А.М.

 

 

 

Формування поняття «Інформаційна безпека» в шкільному курсі інформатики

80–85

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234840

 

 

Забазна С.О.

 

 

 

Використання блогу для розміщення е-контенту при викладанні інформатики

86–92

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234841

 

 

Скворцова Н.В., Петрова О.С., Бондаренко Г.Л., Ткаченко В.В., Бебешко I.О.

 

 

 

Використання елементів STEM-освіти як засіб формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичного циклу

93–100

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234842

 

 

Величко В.Є., Вiнниченко О.Г., Попов К.М., Чернишов О.П.

 

 

 

Формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів засобами візуального програмування

101–107

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234845

 

 

Кайдан Н.В., Кайдан В.П., Кравченко Є.Ю.

 

 

 

Використання сервісів для створення мобільних додатків у навчальному процесі в закладах передфахової вищої освіти

108–112

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234846

 

 

 

Методика навчання математики в закладах загальної середньої та вищої освіти

 

 

113

 

Фiлєр З.Ю.

 

 

 

Що нового нам вдалося зробити за роки викладання

113–121

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234847

 

 

Беседiн Б.Б., Iбрагiмова Ф.С., Рульова Н.Г.

 

 

 

Організація самостійної роботи учнів класів з поглибленим вивченням математики

122–126

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234848

 

 

Ковальова К.Д., Турка Т.В.

 

 

 

Використання дидактичних ігор та ігрових елементів на уроках математики в 5 класі

127–134

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234849

 

 

Бiбiкова I.В.

 

 

 

Використання практичних робіт на уроках математики

135–139

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234851

 

 

Кайдан Н.В., Кiпчу Р.I.

 

 

 

Зв’язок між булевими алгебрами, частково впорядкованими множинами та кільцями при вивченні курсу «Дискретна математика»

140–150

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234877

 

 

Кадубовський О.А., Соколова О.В., Шульгiна А.О.

 

 

 

До задач на конфігурацію Дезарга з невласними елементами та суміжні питання

151–172

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234879

 

 

Долiнська Л.В., Ковальчук В.В.

 

 

 

Математичне моделювання у гуманітарних дослідженнях: компетентність фахівців у закладах фахової передвищої освіти

173–177

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234881

 

 

Федоренко О.Г., Осаволюк Е.А., Зима Г.С.

 

 

 

Geogebra на уроках математики в середній школі

178–183

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234882

 

 

Шулик Т.В., Житник К.В.

 

 

 

Застосування задач практичного змісту при вивченні курсу математики 5-6 класів

184–192

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234883

 

 

 

Методика навчання фізики та астрономії в закладах загальної середньої та вищої освіти

 

 

193

 

Лимарєва Ю.М., Цимбал М.В., Алексєєва А.В.

 

 

 

Реалізація ідеї наступності навчання через вивчення природничих дисциплін

193–199

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234884

 

 

Бондаренко О.В.

 

 

 

Використання коуч-сесій при викладанні інтегрованого заняття з фізики, математики та інформатики на тему «Логічні елементи»

200–205

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234885

 

 

Бєлошапка Л.I., Войнов О.Л., Бєлошапка О.Я.

 

 

 

Фізика й мистецтво

206–218

завантажити

 

DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234886

 

 

 

Зміст

219

завантажити

 

Сontents

222

завантажити

 

Інформація для авторів журналу

225

завантажити