|
|
|
Зміст – 2021
|
1-4 |
Від
редакційної колегії |
5 |
|
|
|
|
|
Пам’яті Усенка Віталія Михайловича |
6–17 |
|
Математика |
18 |
|
|
Кадубовський О.А., Стьопкiн А.В., Кириченко А.М. |
|
|
|
|
Про число нееквівалентних двокольорових хордових O-діаграм
роду 2, які мають один сірий (або чорний) цикл |
18–33 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234823 |
|
|
Величко В.Є. |
|
|
|
|
Ендоморфізми вільної групи |
34–38 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234824 |
|
|
Рашевський М.О. |
|
|
|
|
Про асимптотичне
інтегрування слабко нелінійних сингулярно збурених
систем звичайних диференціальних рівнянь |
39–47 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234826 |
|
|
Фізика. |
48 |
|
|
Надточий В.А., Берестовой А.М., Екимов Е.А. |
|
|
|
|
Методы исследования
и основные свойства низкоразмерных структур |
48–58 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234828
|
|
|
Крохмаль Т.М., Нікітенко О.М. |
|
|
|
|
Особливості траєкторій
руху заряджених частинок у схрещених електричному та магнітному полях |
59–72 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234838 |
|
|
Костиков А.П. |
|
|
|
|
Фотофизические и парамагнитные
свойства триптофана |
73–79 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234839 |
|
|
Інформатика
та методика її навчання |
80 |
|
|
Глазова В.В., Кириченко А.М. |
|
|
|
|
Формування
поняття «Інформаційна безпека» в шкільному курсі інформатики |
80–85 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234840 |
|
|
Забазна С.О. |
|
|
|
|
Використання блогу для розміщення е-контенту при викладанні
інформатики |
86–92 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234841 |
|
|
Скворцова Н.В., Петрова О.С., Бондаренко Г.Л., Ткаченко В.В., Бебешко I.О. |
|
|
|
|
Використання
елементів STEM-освіти як засіб формування ключових компетентностей
на уроках природничо-математичного циклу |
93–100 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234842 |
|
|
Величко В.Є., Вiнниченко О.Г., Попов К.М., Чернишов О.П. |
|
|
|
|
Формування
алгоритмічної компетентності майбутніх учителів засобами візуального
програмування |
101–107 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234845 |
|
|
Кайдан Н.В., Кайдан В.П., Кравченко
Є.Ю. |
|
|
|
|
Використання
сервісів для створення мобільних додатків у навчальному процесі в закладах передфахової вищої освіти |
108–112 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234846 |
|
|
Методика навчання математики в
закладах загальної середньої та вищої освіти |
113 |
|
|
Фiлєр З.Ю. |
|
|
|
|
Що нового нам
вдалося зробити за роки викладання |
113–121 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234847 |
|
|
Беседiн Б.Б., Iбрагiмова Ф.С.,
Рульова Н.Г. |
|
|
|
|
Організація
самостійної роботи учнів класів з поглибленим вивченням математики |
122–126 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234848 |
|
|
Ковальова К.Д., Турка Т.В. |
|
|
|
|
Використання
дидактичних ігор та ігрових елементів на уроках математики в 5 класі |
127–134 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234849 |
|
|
Бiбiкова I.В. |
|
|
|
|
Використання
практичних робіт на уроках математики |
135–139 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234851 |
|
|
Кайдан Н.В., Кiпчу Р.I. |
|
|
|
|
Зв’язок між булевими алгебрами, частково
впорядкованими множинами та кільцями при вивченні курсу «Дискретна
математика» |
140–150 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234877 |
|
|
Кадубовський О.А., Соколова
О.В., Шульгiна А.О. |
|
|
|
|
До задач на
конфігурацію Дезарга з невласними елементами та
суміжні питання |
151–172 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234879 |
|
|
Долiнська Л.В., Ковальчук В.В. |
|
|
|
|
Математичне
моделювання у гуманітарних дослідженнях: компетентність фахівців у закладах
фахової передвищої освіти |
173–177 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234881 |
|
|
Федоренко О.Г., Осаволюк Е.А.,
Зима Г.С. |
|
|
|
|
Geogebra на уроках математики в середній
школі |
178–183 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234882 |
|
|
Шулик Т.В., Житник К.В. |
|
|
|
|
Застосування задач
практичного змісту при вивченні курсу математики 5-6 класів |
184–192 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234883 |
|
|
Методика навчання фізики та
астрономії в закладах загальної середньої та вищої освіти |
193 |
|
|
Лимарєва Ю.М., Цимбал М.В., Алексєєва А.В. |
|
|
|
|
Реалізація
ідеї наступності навчання через вивчення природничих дисциплін |
193–199 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234884 |
|
|
Бондаренко О.В. |
|
|
|
|
Використання коуч-сесій при викладанні інтегрованого заняття з фізики,
математики та інформатики на тему «Логічні елементи» |
200–205 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234885 |
|
|
Бєлошапка Л.I., Войнов О.Л., Бєлошапка
О.Я. |
|
|
|
|
Фізика й мистецтво |
206–218 |
|
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079112021234886 |
|
|
Зміст |
219 |
Сontents |
222 |
Інформація
для авторів журналу |
225 |