Наукова школа доктора пед. наук, професора Панасенко Елліни Анатоліївни

Напрям: Історико-педагогічні й компаративні студії як передумова розвитку сучасної освіти в Україні

Е.А.Панасенко у 2001 р. захистила дисертацію за темою: «Ідеал учителя у вітчизняній педагогічний журналістиці другої половини ХІХ – початку ХХ ст.» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки у Луганському державному педагогічному університеті імені Тараса Шевченка.

Е.А.Панасенко у 2014 р. захистила дисертацію за темою: «Експеримент у науково-педагогічних дослідженнях в Україні (1943 – 1991 рр.)» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки у Державному закладі «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка».

Під науковим керівництвом Е.А. Панасенко успішно захищено дисертації:

на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук:

  1. Сипченко О.М. «Навчально-педагогічна література в системі професійної підготовки вчителя (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» (Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2008 р.), за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки за темою:
  2. Ананьян Е.Л. «Полікультурне виховання учнів у гімназіях України (друга половина ХІХ  початок ХХ ст.)» (Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2008 р.), за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
  3. Кідіна Л.М. «Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики» (Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет” (м. Ялта), 2012 р.), за спеціальністю 13.00.04 – професійна освіта.
  4. Юрчонок Ю.В. «Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.)» (Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2011 р.), за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
  5. Осадча І.В. «Становлення та розвиток концепції особистості вчителя у вітчизняній педагогіці (кінець ХХ – початок ХХI століття)» (Республіканський вищий навчальний заклад „Кримський гуманітарний університет” (м. Ялта), 2014 р.), за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
  6. Донченко Я.А. «Генеза навчання інформатики у загальноосвітніх школах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття)» (Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2017 р.), за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки;

на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук:

  1. Пліско Є.Ю. «Теорія і практика соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні (ХХ – початок ХХІ століття)» (ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м. Слов’янськ, 2020 р.) у галузі 01 – освіта/педагогіка за спеціальністю 011 – освітні, педагогічні науки, спеціалізація – загальна педагогіка та історія педагогіки та у галузі 23 – соціальна робота за спеціальністю 231 – соціальна робота, спеціалізація – соціальна педагогіка.
  1. Слуцький Я.С. «Теорія і практика соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у системі вищої освіти США» (ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», м. Слов’янськ, 2022 р.) у галузі 01 – освіта/педагогіка за спеціальністю 011 – освітні, педагогічні науки, спеціалізація – загальна педагогіка та історія педагогіки та у галузі 23 – соціальна робота за спеціальністю 231 – соціальна робота, спеціалізація – соціальна педагогіка.