Участь у діалоговій зустрічі в рамках реалізації проєкту «Сприяння розвитку стійких економічних можливостей ветеранів АТО на Донеччині в умовах пандемії COVID-19» у співпраці з центром громадянських ініціатив «Суспільний вимір»

05 січня 2022 року викладачі кафедри педагогіки вищої школи доценти Сипченко Ольга Миколаївна та Фатальчук Сергій Дмитрович взяли участь у діалоговій зустрічі, що була організована та проведена Громадською організацією «Агенція демократичного розвитку Донбасу» на чолі з Акімченковою Мариною Володимирівною як один із компонентів в рамках реалізації проєкту «Сприяння розвитку стійких економічних можливостей ветеранів АТО на Донеччині в умовах пандемії COVID-19» у співпраці з центром громадянських ініціатив «Суспільний вимір» за сприяння міжнародної організації IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів).

У ході діалогової зустрічі учасників було ознайомлено з освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». Розкрито умови вступу та особливості навчання на другому магістерському рівні за варіативною складовою «Основи андрагогіки», «Тьюторські технології». Представлено напрями діяльності кафедри педагогіки вищої школи та професорсько-викладацького складу, який забезпечує дану освітню програму. Розкрито зміст освітніх компонент, що сприяють формуванню необхідних компетентностей майбутніх фахівців. Акцентовано увагу на активному використанні в освітньому процесі творчих завдань різного рівня складності, засобів інформаційно-комунікаційних, цифрових, імерсивних та дистанційних технологій, провадження проєктної та тренінгової діяльності. Схарактеризовано функціональні та професійні обов’язки професій викладач закладу вищої освіти, андрагог та тьютор. Висвітлено перспективи працевлаштування майбутніх фахівців освітніх, педагогічних наук. Наголошено на можливості вступу на третій (освітньо-науковий рівень) випускників магістратури 011 Освітні, педагогічні науки.

Наприкінці зустрічі учасники поставили питання до спікерів та подякували за надану корисну інформацію щодо можливостей, які надає володіння спеціальністю на сучасному ринку праці.