Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Home
/
Архіви
/
Том 5 (2021): Технології електронного навчання
Опубліковано:
2021-12-15
Весь випуск
PDF
Статьи
Підготовка майбутніх учителів інформатики до роботи в умовах режиму дистанційного навчання
В.В. Глазова
3-7
PDF
Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей
Н.В. Кайдан, С.В. Величко
8-14
PDF
Модель ефективного менеджера: інновації (або досвід минулого)
Л.В. Долінська, В.В. Ковальчук
15-20
PDF
Практичні проблеми дистанційного навчання сольному співу в закладах початкової спеціалізованої мистецької освіти
О.О. Кулакевич
21-26
PDF
Використання графічного редактора AUTODRAW у процесі підготовки майбутніх учителів
А.Д. Малафєєва, Т.В. Турка, А.В. Стьопкін
27-33
PDF
Методи викладання фізики в ДонНАБА
І.Р. Пучков
34-38
PDF
Сучасна інтерпретація ідеї циклічності, як закономірності
В. Є. Загородний, В.В. Завальнюк, С.В. Сакал
39-45
PDF
Формування інтересу у здобувачів вищої освіти до вивчення чисельних методів математики з використанням комп’ютерних технологій
С.Л. Загребельний, О.О. Загребельна
46-51
PDF
Використання середовища Unity при вивченні програмування
С.C. Жадан, А.І. Кракова, А.В. Стьопкін
52-59
PDF
Використання програмних доповнень до Google Диска як засіб підвищення ефективності роботи інформаційно-освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти
В.П. Кайдан, Ю.О. Хабарова, О.В. Бондаренко
60-65
PDF
Формування медіаграмотності підлітків
О.Г. Федоренко, Є.В. Кайдан
66-72
PDF
Віртуальні лабораторні практикуми в процесі підготовки майбутніх учителів фізики
В.Є. Величко, Г.С. Зима
73-38
PDF
Діджиталізація в соціальній роботі – потреби та виклики спеціалістів з соціальної роботи в Німеччині
О.Г. Гавриш
79-83
PDF
Використання віртуальної лабораторії PhET для організації проведення самостійного фізичного експерименту
Ю.М. Лимарєва, В.О. Удовиченко
84-91
PDF
Мова
Українська
English
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів