|
|
|
Зміст – 2023
|
1-3 |
Від редакційної колегії |
4-5 |
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА.
|
MATHEMATICS. |
6 |
|
|
|
|
|
Гриценко Т.Ю., Кадубовський О.А. |
Taras Yu. Hrytsenko, Оleksandr А. Kadubovs’kyi |
|
|
Про метричні
співвідношення |
About metric relations |
7–33 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023290746 |
|
|
Ткаченко В.М.,
Костюк С.О., Черевань Є.О. |
Volodymyr М. Tkachenko, Serhii
O. Kostiuk, Yevheniia O. Cherevan |
|
|
Аналітичний аналіз
найпростіших оптичних центрованих систем |
Analytical analysis of the simplest optical centered systems |
34–38 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295260 |
|
|
Бєлошапка О.Я., Недоступ
В.В. |
Оleksandr Ya. Beloshapka, Vladislav Nedostup |
|
|
До питання зв’язків
математики та фізики |
To the question of connections of the mathematics
and physics |
39–44 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295261 |
|
|
Войнов О.Л., Бєлошапка
О.Я. |
Oleg Voinov, Oleksandr Beloshapka |
|
|
До вивчення
квантової теорії |
To the study of quantum theory
|
45–52 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295323 |
|
|
ІНФОРМАТИКА
ТА |
COMPUTER SCIENCES AND |
53 |
|
|
|
|
|
Величко В.Є.,
Ананьєв М.С., Іванюк С.В., Шеремет М.М. |
Vladyslav Ye. Velychko, Mykola S. Anan'yev, Sergij V. Ivanyuk, Muhajlo M. Sheremet |
|
|
Електронне навчання
у процесі вивчення програмування |
Electronic learning in the process of
learning programming |
54–61 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295330 |
|
|
Глазова В.В., Бородаченко
М.В. |
Vira V. Hlazova, Mariia
V. Borodachenko |
|
|
Методика
застосування дидактичних ігор |
The Methods of Using Didactic Games |
62–67 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295350 |
|
|
Глазова В.В., Секлецов
А.А. |
Vira V. Hlazova, Andrii
A. Sekletsov |
|
|
Організація
проєктної діяльності під час уроків інформатики |
The Organization of
Project Aactivities During
Computer Science Lessons |
68–73 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295354 |
|
|
Кайдан Н.В., Тараненко Г.І. |
Nataliia V. Kaidan, Hanna
I. Taranenko |
|
|
Мотивація освітнього
процесу засобами гейміфікаці |
Motivation of the educational process by means of gamification |
74–78 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295357 |
|
|
Кайдан Н.В., Ходика
Х.В. |
Nataliia V. Kaidan, Khrystyna
V. Khodyka |
|
|
Проєктна діяльність
як засіб реалізації STEAM освіти в старшій школі |
Project activity
as a mean of implementing STEAM education in high school |
79–84 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295359 |
|
|
Стьопкін А.В., Кіт
М.Ю. |
A. V. Stepkin,
M. Yu. Kit |
|
|
Алгоритми
розпізнавання графів колективом агентів |
Algorithms of graph exploration by a collective of agents |
85–89 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295362 |
|
|
Федоренко О.Г., Мадунцева К.Е. |
O. G. Fedorenko,
K. E. Maduntseva |
|
|
Особливості
використання сучасних тестових технологій |
Features of the use of modern
test technologies |
90–97 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295365 |
|
|
МЕТОДИКА
НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ |
TEACHING METHODS |
98 |
|
|
|
|
|
Беседiн Б.Б., Бондар Д.С. |
Boris В. Besedin, Diana
S. Bondar |
|
|
Використання засобів
наочності на уроках математики |
Use of visual aids in mathematics
lessons |
99–103 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295395 |
|
|
Вертипорох Т.О.,
Пащенко З.Д. |
Taisia О. Vertypokh, Z. D. Paschenko |
|
|
Використання
інформаційно-комунікаційних технологій |
Use of information and communication technologies |
104–111 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295397 |
|
|
Загуба Л.П.,
Турка Т.В. |
Ludmila P. Zaguba, Tatiana
V. Turka |
|
|
Використання хмарних
сервісів у роботі вчителя |
Using cloud services in the work
of the teacher |
112–119 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295399 |
|
|
Сілін Є.С., Чапни
К.Е. |
E.S. Silin,
K.E. Chapny |
|
|
Статистичні
дослідження якості тесту |
Statistical studies of test quality |
120–126 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295401 |
|
|
Федорченко А.О.,
Рижкова Г.О., Кадубовський О.А. |
An. O. Fedorchenko, H. O. Ryzhkova,
Оleksandr А. Kadubovs’kyi |
|
|
Про геометричні
місця точок площини та суміжні питання |
Geometric locus of points, equidistance |
127–155 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295402 |
|
|
МЕТОДИКА
НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ |
TEACHING METHODS |
156 |
|
|
|
|
|
Лимарєва Ю.М.,
Турка В.М., Боцанюк І.А. |
Yuliya M. Lymareva, Viktor
M. Turka, Ivan A. Botsaniuk |
|
|
Алгоритми у сучасній
фізико-математичній освіті |
Algorithms in modern physical and mathematical education |
157–161 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295408 |
|
|
Масич В.В., Лимарєва Ю.М.,
Литвинова Л.О. |
Vitalii V. Masych, Yuliya
M. Lymareva, Larisa O. Litvinova |
|
|
Символьно-графічне
подання фізичних процесів |
Symbolic and graphic representation of physical processes |
162–166 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295415 |
|
|
Лимарєва Ю.М., Лойко С.О., Іванов С.Ю. |
Yuliya M. Lymareva, Semen
O. Loiko, Sergiy Yu. Ivanov |
|
|
Використання
елементів STEM-освіти |
Use of elements of STEM education
|
167–171 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295419 |
|
|
Масич В.В., Лимарєва Ю.М.,
Олійник В.І. |
Yuliya M. Lymareva, Vitalii
V. Masych, Viktor Iv. Oliinyk |
|
|
Експеримент як засіб
підвищення активності учнів |
Experiment as a means of increasing the activity of students |
172–175 |
|
DOI: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295424 |
|
|
Зміст |
|
176–177 |
|
|
Сontents |
178–179 |
|
|
|
|
|
|
180–180 |
|
|
|
|
Посилання на статті |
Гриценко Т.Ю., Кадубовський О.А. Про метричні
співвідношення в прямокутному трикутнику та суміжні питання. Збірник наукових
праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023.
Вип. 13. С. 7–33. Ткаченко В.М., Костюк С.О., Черевань Є.О. Аналітичний аналіз
найпростіших оптичних центрованих систем. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 34–38. Бєлошапка О.Я., Недоступ
В.В. До питання зв’язків математики та фізики. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 39–44. Войнов О.Л., Бєлошапка
О.Я. До вивчення квантової теорії в курсі фізики в середніх навчальних
закладах. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 45–52. Величко В.Є., Ананьєв М.С., Іванюк С.В., Шеремет М.М.
Електронне навчання у процесі вивчення програмування. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 54–61. Глазова В.В., Бородаченко
М.В. Методика застосування дидактичних ігор під час уроків математики
засобами ІКТ. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 62–67. Глазова В.В., Секлецов
А.А. Організація проєктної діяльності під час уроків інформатики. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ.
2023. Вип. 13. С. 68–73. Кайдан Н.В., Тараненко Г.І. Мотивація
освітнього процесу засобами гейміфікації. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ.
2023. Вип. 13. С. 74–78. Кайдан Н.В., Ходика
Х.В. Проєктна діяльність як засіб реалізації STEAM
освіти в старшій школі. Збірник наукових праць фізико-математичного
факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 79–84. Стьопкін А.В., Кіт М.Ю. Алгоритми розпізнавання графів
колективом агентів. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 85–89. Федоренко О.Г., Мадунцева К.Е.
Особливості використання сучасних тестових технологій для перевірки знань
учнів на уроках інформатики. Збірник наукових праць фізико-математичного
факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 90–97. Беседiн Б.Б., Бондар Д.С. Використання
засобів наочності на уроках математики. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 99–103. Вертипорох Т.О., Пащенко З.Д. Використання
інформаційно-комунікаційних технологій під час організації самостійної
роботи. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 104–111. Загуба Л.П., Турка Т.В. Використання хмарних
сервісів у роботі вчителя. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету
ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 112–119. Сілін Є.С., Чапни
К.Е. Статистичні дослідження якості тесту. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 120–126. Федорченко А.О., Рижкова Г.О., Кадубовський О.А. Про
геометричні місця точок площини та суміжні питання. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 127–155. Лимарєва Ю.М., Турка В.М., Боцанюк І.А.
Алгоритми у сучасній фізико-математичній освіті. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип.
13. С. 157–161. Масич В.В., Лимарєва Ю.М.,
Литвинова Л.О. Символьно-графічне подання фізичних процесів. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ.
2023. Вип. 13. С. 162–166. Лимарєва Ю.М., Лойко С.О.,
Іванов С.Ю. Використання елементів STEM-освіти на уроках фізики в
старшій школі. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 167–171. Масич В.В., Лимарєва Ю.М.,
Олійник В.І. Експеримент як засіб підвищення активності учнів при вивченні
фізики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 172–175. |