|
|
|
Зміст – 2019
|
1-2 |
Від
редакційної колегії |
3 |
Чуйко С.М., Чайченко С.О., Чуйко
О.В., Ровенська О.Г., Кадубовський О.А., Сiлiн Є.С., Шулик Т.В. |
|
|
|
|
Пам’яті Олега
Олександровича Новікова |
4–12 |
|
Математика |
13 |
|
|
Ровенська О.Г. |
|
|
|
|
Наближення
аналітичних функцій сумами Фейєра |
13–18 |
|
Величко В.Є. |
|
|
|
|
Ліві та праві
ідеали напівгрупи ендоморфізмів вільної групи |
19–24 |
|
Кадубовський О.А. |
|
|
|
|
Перерахування
двокольорових хордових O-діаграм роду 1, які мають три сірих (або чорних)
цикли, відносно дії групи діедра |
25–41 |
|
Лібгобер T.O., Рябухо O.M.,
Tурка T.В. |
|
|
|
|
До 100-річчя
Олексія Васильовича Погорєлова |
42–45 |
|
Фізика. |
46 |
|
|
Надточий В.А., Беш А.Н. |
|
|
|
|
Распределение
дифракционно-модулированного по интенсивности лазерного излучения на
поверхности полупроводника |
46–51 |
|
Костиков А.П. |
|
|
|
|
Cтруктурные
особенности триптофана влияющие на светоиндуцированную дезактивацию
фосфоресценции белков |
52–59 |
|
Шиманська Л.А., Калугін В.В.,
Бєлошапка О.Я. |
|
|
|
|
Удосконалення
системи гідування телескопа |
60–68 |
|
Інформатика
та методика її викладання |
69 |
|
|
Barkovska O.Yu., Kazmіna D.R.,
Rosіnskyі D.M., Slabouz V.V. |
|
|
|
|
Іntellectualіzatіon
Of The Smart House System (The Agent-Orіented Approach) |
69–74 |
|
Кайдан Н.В., Кайдан В.П.,
Секлецов А.А. |
|
|
|
|
Використання
хмарних технологій при розв’язанні задач практичного спрямування |
75–80 |
|
Кайдан Н.В., Пащенко З.Д.,
Іванова Д.П. |
|
|
|
|
Викладання
дисципліни Математична логіка з використанням елементів Flіpped classroom |
81–85 |
|
Щенсневич Ю.Ю., Щенсневич О.В. |
|
|
|
|
Розгляд
технології Passіve Optіcal Network для побудови оптичної мережі при вивченні
дисципліни Комп’ютерні системи та мережі |
86–92 |
|
Глазова В.В., Басанець А.С. |
|
|
|
|
Розвиток
цифрової компетентності майбутнього вчителя інформатики |
93–97 |
|
Пасічник Ю.Р. |
|
|
|
|
Використання
соціальних мереж у роботі соціальних працівників |
98–104 |
|
Величко В.Є., Рожков С.І. |
|
|
|
|
Підготовка
майбутніх учителів інформатики до впровадження STEM-освіти |
105–110 |
|
Бабенко Н.О., Демченко С.О.,
Стьопкін А.В., Турка Т.В. |
|
|
|
|
Використання
офісного пакету OpenOffіce при викладанні інформатики |
111–115 |
|
Чернякова Я.В., Турка Т.В.,
Стьопкін А.В. |
|
|
|
|
Використання
можливостей PowerPoіnt в навчальному процесі |
116–123 |
|
Хмара Л.О., Стьопкін А.В. |
|
|
|
|
Використання
мобільних додатків при викладанні інформатики в школі |
124–128 |
|
Методика викладання математики в
закладах загальної середньої та вищої освіти |
129 |
|
|
Беседін Б.Б., Максименко І.О. |
|
|
|
|
Позакласна
робота з математики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів |
129–132 |
|
Беседін Б.Б., Басанець А.С. |
|
|
|
|
Застосування
інформаційних технологій на уроках математики |
133–136 |
|
Беседін Б.Б., Бабенко Н.О. |
|
|
|
|
Міжпредметні
зв’язки на уроках математики |
137–143 |
|
Кадубовський О.А., Беседін
Б.Б., Білоус М.А. |
|
|
|
|
До задач на
дослідження квадратного тричлена з коефіцієнтами, залежними від параметра |
144–155 |
|
Беседін Б.Б., Лібгобер Т.О. |
|
|
|
|
Основні
напрями реалізації прикладної направленості курсу математики в основній школі |
156–162 |
|
Пащенко З.Д., Голодник А.С. |
|
|
|
|
Особливості
застосування інтерактивних методів на уроках математики |
163–167 |
|
Методика викладання фізики і
астрономії в закладах загальної середньої та вищої освіти |
168 |
|
|
Лимарєва Ю.М., Гончарова Н.В.,
Воронова І.В., Малафєєва А.Д. |
|
|
|
|
Організація
роботи з обдарованими дітьми в умовах звичайного учнівського колективу |
168–172 |
|
Лимарєва Ю.М., Турка В.М.,
Грек І.О. |
|
|
|
|
Міжпредметні
зв’язки фізики як основа у навчанні розв’язуванню задач |
173–177 |
|
Войнов О.Л., Бєлошапка О.Я. |
|
|
|
|
Вивчення
явища заломлення світла і його законів в курсі фізики в закладах загальної
середньої освіти |
178–187 |
|
Бєлошапка О.Я., Сипчук Є.Ю. |
|
|
|
|
Співвідношення
між струмом і напругою на реактивному навантаженні у колі змінного струму |
188–193 |
|
Бібікова І.В. |
|
|
|
|
Міжпредметна
інтеграція як засіб реалізації STEM-освіти на уроках фізики |
194–204 |
|
Бєлошапка О.Я., Недоступ В.В. |
|
|
|
|
Вивчення
особливостей чутливості вуха людини |
205–209 |
Зміст |
210 |
Інформація
для авторів журналу |
213 |