Співпраця зі стейкголдерами: профорієнтаційна робота

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська))


8.05.2023 р. за участю стейкголдера Луганцової Євгенії Анатоліївни (учитель англійської та німецької мов (вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист) Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Лиманської міської ради Донецької області) було проведено профорієнтаційну онлайн-зустріч з потенційними абітурієнтами щодо перспектив вступу до магістратури на Освітньо-професійну програму «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Є. А. Луганцова зазначила, що Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) є високопотенційним ресурсом надання освітніх послуг та ефективно реалізує мету підготувати фахівців з високою професійною майстерністю, творчим і духовним потенціалом, готовністю адаптуватися до змін, ефективно розв’язувати комплексні задачі та проблеми в педагогічній діяльності, виконувати завдання інноваційного характеру, що передбачає формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей через органічне поєднання освітньої, наукової та інноваційної діяльності на основі студентоцентризму, академічної доброчесності та соціальної відповідальності. Члени робочої групи Освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) надала майбутнім магістрам змістовну інформаційну підтримку з питань особливостей навчання на Освітньо-професійній програмі «Середня освіта (Мова і література (англійська))» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)); обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів освітньої програми; основних підходів, методів та технологій, які використовуються в освітній програмі тощо. Зустріч пройшла у дружній атмосфері. Бажаємо абітурієнтам 2023 успішного вступу!

View the embedded image gallery online at:
https://ddpu.edu.ua/cc/index.php/stakeholers/577-spivpratsia-zi-steikholderamy-proforiientatsiina-robota.html?tmpl=component&print=1&layout=default#sigProId9656897886